Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Jeg har hatt svært vondt i håndleddet mitt i 4 dager nå ca, og det blir verre og verre... og et større område hvor det er vondt/ømt!! Jeg trodde først at jeg hadde sovnet på handa i feil stilling, men det går virkelig ikke over... og det blir som sagt verre. Har en del vann i kroppen også og jeg trodde dette kunne ha noe å gjøre med det, slik at det ble litt trykk på håndleddet... men jeg vet ikke.. Hånda er svært øm når jeg trykker på den og jeg kan ikke bruke den som normalt!! Skal til jordmor i morgen... men burde jeg få det sjekket i kveld?? Har som sagt gått sånn i 4 døgn nå ca... Hva kan skje om jeg ikke går til lege/jormor??
Ella_A♡-Fødeklar- Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Jeg ville fått sjekket det med det samme, skummelt når man ikke har peilig på hva det er.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Et av symptomene på propp er at det er smertefullt, så jeg hadde sjekka det hvis jeg var deg. Blodpropp er ikke å spøke med - tror jeg hadde tatt en tur på legevakta i kveld. Jordmor er ikke ekspert på dette området uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå