Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Jeg hadde en kjæreste som var utro, men dette er mange år siden nå. Jeg gjorde det slutt med en gang jeg fikk vite det. Klinte med bestekompisen hans mens han såg på..hehe Han blei rimelig sur, det var en deilig hevn :-)
Icedancer Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 ja, og det er noe dritt. Var i et forhold (varte i nesten 7år) der jeg trodde vi hadde det helt greit helt til han kom hjem fra jobb en dag og spurte om jeg kunne flytte hjem til mine foreldre. Ble nokså paff ja. Han ville ikke si noen grunn annet en at vi helt sikkert fikk det bedre om vi fant noen som var mer like oss selv enn det vi to var. Hæ??? Han kom med så mye piss og blånekta da jeg spurte om han hadde funnet noen aen. en uke etter bruddet ble han observert på et kjøpesenter hånd i hånd med en jente som da var 15 eller 16 år, husker ikke helt (han var 26). Å etter det kom det frem at veldig mange viste om en hel del som for hans del var bra ikke var kommet frem før i etterkant. Han hadde fåt så øra flagret. Det verste var egentlig at han ikke ville innrøme noe som helst når vi diskuterte dette og det ble servert en god slump løgn for at han ikke skulle avsløre seg selv. Men når bekjente har truffet/sett ham både før og etter bruddet med den ene fjortisen etter den andre (da mener jeg ikke bare hånd i hånd....) så blir en litt forbanna på at det ikke går ann å innrømme hva en har drevet med. Så der kutta jeg all kontakt. Har ikke snakket et ord med han på 5 år nå. Og godt er det.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 jepp.. men d som er litt arti med denne historien her,er st vi var d helt samtidi:/ jeg i usa,han her hjemme. d som er trist er at han ble sammen med denne jenta en liten stund, til jeg klarte å få han tilbake:D vi hadde vert sammen i 6år å har en datter sammen,så vi mente d var vert å fikse. nå tre år etter, er vi fortsatt sammen å har d utroli bra å venter et barn til i april:D så her ble alt bra. men vi måtte jobbe med å få tilbake tilliten,men d ordnet seg bedre enn jeg hadde trodd:D å vi har d SÅ utroli bra nå!!!
mamman te JM og M Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Jepp!! faren te veisja mi på 4,5 år!!! vi hadde vært ilag i 8 år da æ fikk en følelse av at noe ikke stemte.... vi hadde krangla en del å div, men så begynte han å være veldig mye borte... dro på fest å div alene!! så en dag da mobilen hans låg hjemme, tok æ mæ den frihet å lese meldingene hans......................fy faen,det som sto der kan æ ikke gjenta...................detaljerte ting om hva de hadde gjort å div.................... vurderte seriøst å pakke baggen å ta med mæ veisja på 2 år å stikke der å da,men de var seint om kvelden så bestemte mæ for å konfrontere han når han kom hjem... han sa ja hu e en vennine å ikke noe mer,de meldingene e bare tull sju..... så vi prøvde å fikse forholde,men de hviste sæ at han hadde hatt et forhold te den berta LENGE!!!!!!!!!! ble til at vi skulle prøve på nytt å han kutte ut hu flere ganger,men til slutt ga æ opp.....han svikta oss å løy oss opp i tryne hver gang(oss, mæ å veisja) han var aldri hjemme så æ å veisja fikk ha huset til æ fant en leilighet!!!!!!!!!!!!! ikke en morsom opplevelse men en erfaring rikere e æ nu!!!! å nu skal æ å kjæresten å veisja snart flytte ilag(driver å pusser opp) å i mai kjæm de en gull unge te
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 Hadde vært sammen med eksen i nesten 6 år, da jeg etter endel mistenksom oppførsel fant ut at han hadde hatt ett forhold på si i 6 mndr. Mens han var å harva over denne dama nådde jeg å være gravid i 4 mndr for så å gå gjennom en ma. Endatil etter dette hadde han et forhold med henne. Han for på hau og ræv ut!! Stooor drittsekk. En av unnskyldningene var at hun forsto han så godt når han hadde det fælt etter maèn. Snakk om vissvass:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå