Rebekka82FØDEKLAR:) Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Dette er baret tull, jeg vet det. Men har til tider masse tvangstanker, og overtroiskhet. Traff ei da jeg var hos jordmor i dag som jeg ikke har møtt på lenge, og da spurte hun litt hva jeg gjorde, hvem jeg var sammen med, hvor gammel han var osv. Så da sa jeg at "han blir 35 nå i januar, så han er jo litt eldre enn meg da, eller det er jo litt aldersforskjell da"( Husker ikke akkurat helt hva jeg sa, men) (jeg er 25 da) For meg har det aldri betydd noe da, men nå går jeg rundt og irriterer meg over at jeg måtte slenge på den" ja, så han er litt eldre enn meg da" Akkurat som om jeg måtte unnskylde aldersforskjellen, og akkurat som om jeg skjemmes over han. Det gjør jeg jo absolutt ikke!! Håper virkelig ikke dette betyr ulykke. Morsomme svar og eventuell kjeft mottas med takk:)
mto2 Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Fy deg som heng deg opp i slike bagatellar! *vifter med peikefingeren* Eg gjer akkurat det samme. Er veldig nærtaken og kan lett irritere meg over noko eg har sagt eller ikkje har sagt, og ting andre har sagt eller ikkje sagt. Begge deler er like gale. Vi er nok prega av hormonane begge to.
Rebekka82FØDEKLAR:) Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 Takk for svar:) Åh, godt å høre at det er flere som har det sånn. Ja, tror nok det er hormonene ja. Har liksom ekstra mye av disse tankene nå som jeg er gravid, analyserer, rekonsturerer og tolker alt jeg har sagt og alt andre har sagt hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå