jente08&jente2010<3 Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 den brødkniven jeg kjøpte var helt genial, sambo forelska seg helt i den, men nå lurte han på om ikke tupperware har eggedeler også? ettersom vår er så skjem, og hvordan den eventuelt er?hehe..han er mer opptatt av tupperware enn meg han tydeligvis:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Ja, eggdeler har de vet du. Den er kjempe god til egg, men også kjekk å ha når du skal pynte kaker etc også. For den risten/deleren kan du snu, slik at den ikke deler helt igjennom, så kan du dele f.eks jordbær, slik at det blir skiver, men henger sammen på ene siden, når du da legger den på kaken, og dytter litt borti skivene på den, så blir det fin pynt. Knivene er bare sinnsykt gode.. Bruker den kokkekniven MYE jeg ja.. Og jeg syns knivene jeg hadde fra før var gode........... Heh.. Nå syns jeg de er noe dritt.. hehe...
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Eggdeleren koster 169,- forresten.
jente08&jente2010<3 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2008 så bra da:) spørs om ikke jeg må handle litt av deg igjen snart:)hehe... syns iallefall eggedeleren vi har er helt J*****, bokstavelig talt..nesten umulig å dele egg...samme syns sambo, så han mente at så lenge knivene var så bra, så burde jo eggedeleren være det også... men er de kantene som man deler egget med litt stive? så den ikke blir så fort skjem?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 De er nok bare helt som vanlig, men det fine er jo at om de ikke fungerer som de skal lengre, eller om de blir ødelagt, så får du jo ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå