Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har båret babyen min i mei tai siden han var bitteliten, ikke så veldig ofte, men regelmessig. Nå er han 8 mndr og nekter å sitte vendt mot meg i mei taien. Han trives godt i Baby Bjørn-selen, hvor han får sett framover, men jeg foretrekker å ha han i mei tai - av hensyn til både min og hans rygg.

Noen tips? Har sett noen som bærer forovervendt i nei tai, men det ser ikke godt ut for bekkenet til babyen, syns jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd å bære han på ryggen din? Pass på å få han høyt nok, så ser han over skulderen din.

Skrevet

Tja, da dropper du å bære han i Mei Tai ettersom han åpenlyst ikke liker det.

Skrevet

Herregud, at jeg ikke har tenkt på det... Har jo tenkt at "når han blir stor nok" kan jeg prøve å bære han på ryggen, også glemmer jeg helt å se på ungen - han er jo sikkert stor nok nå:-) Takk for tips!

Skrevet

kan man ikke bære ungen i mei tai forovervendt på magen da?!

Skrevet

Ja, kan man det? Blir ikke beina pressa for mye bakover? Virker ugunstig for bekkenet, syns jeg, men det er jo akkurat dette jeg lurer på....

Skrevet

tror de kan sitte i sånn indianer-stilling jeg... hmm.. jeg skal gå å google litt nå.

Skrevet

nej, det var kanskje når de var små babyer de måtte ha beina i sånn froske-stilling. jeg tror det går helt fint å sitte med ansiktet forovervendt..dessuten sier sikker ungen fra om det er slitsomt lenge før bekkenet er ødelagt. :)

Skrevet

Kjempebra link! Skal teste denne metoden i morra. Takk for svar:-)

Skrevet

Godt å få noen andre til å google for meg.... Late meg:-D Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...