Gå til innhold

hvor gammel var 1.mann når du ble gravid med 2.mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor gammel var 1.mann når du ble gravid med 2.mann? :) og hvor gammel var dere da dere fikk 1.mann :)

hehe..litt morsomt;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

11 mnd,- og da var jeg fortsatt 27...

Skrevet

Både jeg og sambo var 22 når førstemann ble født og hun var 2 år og 9 mnd da jeg ble gravid igjen.

Skrevet

Førstemann var 6 mnd da jeg ble gravid.

Jeg var 21 da førstemann ble født :)

Skrevet

1 mann var 3 år da jeg ble gravid med andremann, fremdelles 3 år når lillebror kommer i april. Unnfangelsen skjedde i de tider han fylte 3 år. Jeg var netsen 5 mnder over 22 da jeg fikk førstemann, 26 når jeg får nr 2

Skrevet

Her er jenta 1år, og vi er så vidt i gang med prøvinga til nr 2:) men forventer at det tar litt tid før jeg blir gravid igjen da:P og jeg er 20 og sambo er 22:)

Skrevet

første (tvillinger) var 8 år da nr. 3 kom... Jeg var 23 år da tvillingene kom til verden.

Skrevet

Jenta vår var akkurat 1 1/2 år når jeg ble gravid igjen. Når 1.mann kom til verden var sambo 26 og jeg var 23 år.

Skrevet

Hun var 6,8 år ca. Jeg var 4 mnd unnna å være 21 år da 1. mann ble født. :o)

Skrevet

Jeg var 24 når jeg fikk første mann.Som nå var 2 1/2 når jeg ble gravid med andre mann, som da kommer nå i mai. Da rekker jent ami akkurat å bli 3 år.

Skrevet

Han var 8,5 mnd da jeg ble gravid med 2 mann, og jeg var 23 da jeg fikk 1 førstemann

Skrevet

Var 21 når vi fikk første, mannen min 28

Nr 1 var 14mnd når jeg ble gravid med nummer 2

Nr 1 var 4år 3mnd og nr 2 2år og 5mnd når jeg ble gravid med nummer 3(er i uke 5)

Skrevet

Eldstemann var 16 mnd da jeg ble gravid med nr 2.

Da eldste ble født var jeg 27 år og min samboer 30 år.

Skrevet

1 år

26 år når først ble født...

Skrevet

Jeg var 19 da jeg ble gravid med nummer to,og førstemann var 13 mnd gml da jeg ble gravid med nummer 2.

Meget planlagt =o)

Skrevet

Førstemann var halvannet da vi ble gravide, og kommer til å være 2 år og 3 mnd ved termin med andremann.

Skrevet

Ble gravid med eldsta da jeg var 23. Minsta ble visst til på toårsdagen til eldsta... litt dårlig planlagt :( Men velkomment uansett! Som akkurat fylt 27 var jeg altså tobarnsmor.

Skrevet

jeg var 21 da jeg fikk 1.mann og og er 26 når jeg får 2.mann. 4,5 år mellom ungene.

Skrevet

Nr 1. Jeg var 23 år

Nr 2. Jeg var 25 og mini var 21 mnd

Nr 3 Jeg var 29 og nr 2 var da 4 år(nr 1 var nesten 7)

Nr 4 Jeg var 30 og nr 1 var 7,nr 2 var 5 og nr 3 var 14 mnd:))))

Synes dette var litt rotete, men det får gå:)

Skrevet

1. Jeg var 22

2. Jeg var 23, og eldste var 10mnd

Skrevet

Nemi var litt over 2 år da jeg ble gravid med nr 2. og jeg var 22 da jeg fikk hu :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...