Gå til innhold

Er litt irritert på mamma....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun skal være barnevakt når jeg føde men hun tar jo ikke tlf når jeg ringer...jeg er ikke i fødsel nå men kunne jo hvert!

Jeg kommer ikke til å si noe men det plager meg litt for jeg hadde jo blitt dritstressa hvis hun ikke tok tlf når tiden var inne.

Spurte henne for noen dager siden om hun tok med seg tlf når hun la seg og da svarte hun jada klart jeg gjør...tenker på det hele tiden

Tydeligvis ikke:=) jaja sikkert bare en bagatell men....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det skjedd bare en gang eller skjer det hele tiden?

Om det er bare i dag, er det sikkert bare du som er hormonell som blir irritert ;)

Men om det skjer hele tiden, ville jeg sagt at jeg ville vurdert noen andre som barnevakt...

Skrevet

Farmoren har også tilbudt seg men hun tenker heller ikke at det faktisk kan skje når som helst egentlig...F.eks på fredag skal hun på fest...oki????

Jeg har termin 21 januar og det virker som om dem begge tror at ikke fødselen kan skje før hehe....men litt hormonell ja:=)

Skrevet

Skjønner hva du mener, men de må jo få ha sitt eget liv selv om du snart skal føde da:) Kan ikke sette alt på hold... (sorry ikke meningen å gjøre deg mer hormonell...hehe)

Svigersene har sagt de vil ha snuppa når jeg skal føde, og de skal til syden 10-18 nå (jeg har termin 25). De satser på at jeg ikke føder før de kommer hjem. Hehe. Men er så heldige å ha flere alternativer til barnevakt om det skjer mens de er borte :)

Skrevet

Jeg skjønner hva du også mener men vi har ikke mange som kan ta i mot henne hvis ting skjer...spesielt ikke på kvelden eller natten....Hun er i tilegg syk så kansje derfor jeg tar litt av

Vil hun skal være hos dem hun føler seg trygg på og kjenner

Jaja nok om det...men godt å få ut fustrasjonene:=)

Skrevet

Vil helst at svigersene skal ha henne for det er kun de som har hatt henne på overnatting fordi vi har slitt med nattevåk i 2 år (blæh) så håper jo de er hjemme når det skjer, men vi tar det som det kommer.

Stusset litt først siden det står at du er i uke 30 på signaturen din...Hehe. Syntes det var litt vel lang til igjen til å begynne å bekymre seg ;)

Vi har termin nesten samtidig. Begynner å nærme seg med stomskritt:) Deiloig skummelt. Hehe

Skrevet

Hehe mi jente er også 2 og veldig vanskelig å få til å sove hehe....Hvis ikke hadde det hvert lettere å sende henne til andre

Nei jeg er snart i uke 38 hehe...kommer ikke inn på min side

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...