Gå til innhold

3d..Nicolaidis eller ultralydinstituttet??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her med erfaringer fra 3dimensjonal ultralyd?

Jeg har hørt at det ene stedet er bra og det andre ikke er bra på Nøtterøy i Tønsberg.

De to jeg finner som er der er Nicolaidis og ultralydinstituttet.....

Hvem er best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

push push....

Er det ikke kvinnedoktoren og Ultralydinstituttet?

Har hørt negativt om Ultralydins., Men ikke Kvinnedoktoren.

Andre med erfaringer?

Skrevet

hei :) jeg har vært på kvinnedoktor på nøtterøy og er kjempe fornøyd!! :) kjempe koselige mennesker og bra bilder. absolut verdt pengene. Vi har vært der 2 ganger. 1. gang i uke 13 og 2.gang i uke 21. fått fine bilder og vidiosnutter av gutten våres på dvd. :)

Skrevet

Har også kjempepositiv erfaring med Kvinnedoktor på Nøtterøy. Tror forresten at den er den eneste der med 3Dul - den andre (som forøvrig holder til i førsteetasjen i samme bygg) er bare vanlig ul..

Skrevet

jeg var hos nicolaidis på nøtterøy og anbefaler han på det sterkeste.

Han er spesialist på svangerskap, fødsel og kvinnesykdommer og vet hva han prater om..

han sjekket at kjeve beinet var helt, at hun ikke hadde antydning til hareskår. og målte hodet/lårbein/mage o.l for å se at det stemte i forhold til den uken jeg var i. Hun lå på streken hele veien:)

Skrevet

Jeg var på Nøtterøy ultralydklinikk på fredag og var veldig fornøyd! Kjempegrei lege! Tok seg god tid selv om han var litt forsinket!

Veldig bra!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...