Willy Wonka Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Vil de evt. varme opp hvis jeg tar med de små kartongene med ferdigblandet mme? Skal reise med Noair (tror jeg det het)...får vel ikke med meg termos med varmt vann ombord slik reglene er nå... Noen med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 På alle fly jeg har vært på, så har jeg sett flyvertinner som løper frem og tilbake med flasker som skal blandes, oppvarmes o.l. En annen ting du kan gjøre er å ta med en tom termos, også kjøper du en te eller to (uten te, hvis du skjønner, bare kokende vann) når du kommer innenfor og fyller på termosen. Antagelig vil forresten kaféene innenfor fylle opp termosen for deg uten å ta betalt (hvertfalll hvis du sier hva du skal bruke det til). Det er bare gjennom håndbagasje sjekken du ikke har lov til å ta med vann, etter det kan du fylle opp med så mye vann du vil og ta med ombord.
Makkapakka Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Vi flydde i jula og det gikk så fint. Ikke noe problem mht maten osv. Det er forøvrig ikke flyselskapene som bestemmer om du kan ha med vann osv. på flyet, men Avinor (reglene skal være like på alle flyplasser). Reglene sier at du kan ta med så mye vann du vil når det er til barnemat. På Gardermoen gikk det veldig greit. Vi hadde med 2 flasker a 200 ml vann, og 2-3 ferdigblandede NAN pakker. De bare spurte om det var til barnet vårt, det var det jo, og da var det ok. På tilbaketuren måtte jeg smake på vannet i flaskene, deretter var det også ok. Det er ikke noe å bekymre seg for. Vekterne har uansett ikke rett til å nekte deg å ta med barnemat i hht Avinors regler! Og ja, på flyet vil de hjelpe deg å varme opp maten/ferdigblandet mme. Jenta vår drikker romtemperert drikke, så det var ikke noe problem for vår del.
Tasseliten Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Masse spm du og.... Jento vår e 4 mnd og vi reiser til puerto rico i morra. Aner ikkje kor eg skal begynne. Når reiser dere? Lykke til og god tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå