<3 qleopatrice <3 Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 I dag var vi på UL og jenta vår skal få en lillebror Er kjempeglad Og det ble jo så virkelig å se babyen på film, så det med en gang at det var gutt! Gled dere alle som ikke har vært Ha en strålende dag
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Gratulerer så mye og velkommen til gutteklubben- enda flere av oss som venter gutt. Sees vel på treff til tirsdag på Alle Tiders i Sandnes- var så koselig sist. Jeg har vært på ul 2 ganger nå, og det er like uvirkelig hver gang- deilig å se en liten krabat der inne....
Mamma mjaua Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 åå så utrolig gøy:) gratulerer med en lillebror og sønn:)
<3 qleopatrice <3 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2008 Takk for det Jeg kommer på treff ja, synes også det var veldig kjekt:) Skal på ultralyd igjen pga, morkaka lå ikke helt som den skulle... Da er jeg 29 uker!!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Så koselig da! Gratulerer!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå