Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Jeg ønsker meg jo egentlig ikke noe samlivsbrudd, men for tiden går ting så innmari trått hjemme. Alt er slitsomt, ingen romantikk og mannen min irriterer meg nesten hele tiden. Innimellom tar jeg meg i å tenke at det ville vært enklere å være alene med barna, slippe å irritere meg over at han hjelper så lite til. Blir til og med litt misunnelig når nyslanke og nyskilte kjendiser stiller på førstesidene for å fortelle om samlivsbruddet sitt. Vet jo selvsagt at et brudd vil være sårt og vondt og ikke egentlig er noe jeg ønsker. Så jeg trenger ingen innlegg som forklarer meg det. Bare et lite hjertesukk, som det vel heter.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 jeg skjønner deg godt. selv er jeg lei av typen og føler at vi ikke passer sammen.. men har flere venninner som er alenemødre - samtlige har det kjempebra! de har det mye bedre nå enn da de var i et forhold.. tror ikke det er slik at barna ALLTID har det bedre med gifte foreldre.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Hei..Sier meg HELT enig med dere!! Jeg var alenemor for et år siden,og det var UTROLIG deilig.Jeg og datteren vår hadde et mer harmonisk tilværelse,jeg hadde mer penger,gikk på trening og koste meg...Men så ble jeg av en eller annen grunn sammen med barnefaren igjen og vi venter nr to:( Nå går det ikke en jævlig dag uten at jeg tenker tanken på å flytte,men denne gangen med to barn!! Er driit lei av å være slave for typen.)Drit lei av å være sint og lei meg hele tiden,lei av at datteren vår skal se meg sånn...Nei innen året er omme er jeg nok alene igjen hvis ikke det skjer et mirakel!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Huff, så kjipt. Dog litt oppløftende å høre at man kan ha det fint som alenemor. Men jeg lurer på, er det ikke leit å ikke se barna når barnefar har dem. Tanken på å sende dem avgårde får meg jo til å bite tenna sammen. I mitt hode ser jeg for meg en idealtilværelse med delt tomannsbolig der min mann og jeg kan være venner men slippe å være kjærester og bo sammen. Men det er jo en dyr utopi. Og han synes jo vi har det fint som vi har det. HI
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Når man aldri får barnefri ellers,aldri noe hjelp hjemme eller alene tid..ja da er det faktisk litt deilig de gangene faren har dem!!! men blir jo større problemer til jul osv da..Da er det nok ikke hyggelig,så man får jo virkelig prøve å gjøre det beste ut av å ikke være sammen også..for barna!!Jeg er selv skilsmissebarn og før skilsmissen gikk jeg å håpet på at de skulle skille seg s¨å jeg slapp all den kranglingen!!Nå er jeg bare glad de ikke er sammen........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå