gulda Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Var innom Obs i dag, og så at de hadde ulltøy der, Janus var merket. Ellers så finner jeg ikke noe ull til babyene i de andre butikkene! Men har noen erfaringer med dette merket? Like bra som noe annet? Hørte om en butikk som selger ull til babyer, har ikke vært innom, men koster visst opp mot 400,- for ulundertøy til de små. Synes det er litt mye når de vokser ut av det så raskt..
Birthen Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Janus kjøpte for noen få år siden Iris og lager ulltøy etter deres oppskrift. De var noen av de første i Norge som begynte med dette, og har god og lang erfaring. Gode ting! Mine barn har "bodd" i Iris/janus hele livet... :-)
Gjest mphs Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Janus er bra men det er stort i str. så du må kjøpe en str mindre enn vanlig.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Jeg har kjøpt Janus til nurket som kommer i februar her, veldig bra kvalitet. Har også kjøpt det i gave til mange venners barn før- og alle er stor fornøyde med det. Jeg betalte 49,- kroner for tynn ull lue og 94,- for en bukse.
mamma til 2 små:=) Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Har god erfaring:=) har også kjøpt på obs
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 bra produkter. synes ikke de er store i str....
Phantom´ Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Janus er bra, men jeg er ikke overbegeistret over holdbarheten. Mine barn bruker har stort sett brukt ull, og janustøyet er noe av det som det går fortest hull i. Småhull som gutta bare måååå pille på, slika at det blir store hull... men til baby holder det jo fint. Vi har gått over til å bruker mer devold. De holder bedre fasong og slites ikke like fort etter min erfaring. Men janus er absolutt mykt og godt, og kommer jo i mange fine farger og modeller nå. Blir nok en del prinsesseull til babyjenta vår også.
rosemor*endelig*mamma*igjen Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Jeg har brukt en del janus, og syns ikke det er spesielt bra. Det nupper mye, prinsesseullet mister fasongen i vask, og fargen blir gråaktig selv om man vasker det forsiktig....... Syns både peanuts, calida og H&M er bedre!
Fru Solberg Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 Hei. Jeg har en gutt på 2,5 år som bruker janus. Jeg er veldig fornøyd med det.... Har enda ikke vært syk i vinter, så det varmer nok godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå