Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Og jeg skal på UL igjen på mandag. Gjett om jeg gleder meg da.. =) Skal se om hodet er festet, og hvordan babyen ligger, og størrelse... Håper bare sambo får fri til å være med...... Noen som vet om han har rett på fri forresten?
2 tette - med flette Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Spennende Det er jo det samme som om man har legetime, så han har jo rettigheter til å dra fra jobben vil jeg tro
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 Ja, skulle virkelig ønske det var sånn i allefall... Er veldig vanskelig for han å få fri, fordi det liksom ikke er noen andre som kan jobbe noen timer for han dessverre... Enda han kjører bare lastebil, og sønnen til sjefen hans kan både ruta og kan kjøre, men han blånekter alltid.. Skylder på at han har sønnen sin.. Selv om ungen er i barnehage, og etter barnehagen kunne han jo godt vært hos besteforeldrene sine noen timer, de bor i samme hus.. Men nei da.... Så enkelt er det vist ikke... Så krysser fingrene nå for at han får fri..
2 tette - med flette Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Huff, ja da kan det jo bli litt vanskelig kanskje, men om han sier ifra et par dager i forveien burde jo ikke det være noe problem vel ? Min samboer har hvertfall fått fri hver gang jeg har vært på ul og slikt, har vel vært omtrent 1 gang i mnd, noen ganger fler.. Men noen arbeidsgivere er jo ikke så kule !
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Håper alt går bra på ul da! Er det en grunn til at du skal dit på sjekk?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2008 Bare for å se leie, om hodet er festet og størrelsen. Gleder meg masse til å se lille nurk igjen. Får kansje sett enda bedre om det er jente eller gutt. Mente jente sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå