Mamma27oggutta Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Hva hadde dere syns om å få et teppe (eller andre ting) som du vet vedkommende har fått gratis når hun har meldt seg inn i en bokklubb eller vunnet i en konkurranse?
WP-TLogPeanut Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Hadde ikke syntes det hadde vært så kult gitt... hehe... Med mindre det var et prinsesseteppe,og man derfor vet giveren hadde kommet til å tenkt på meg med en gang ;p
Meg + 2 prinsesser Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Til jul tenker du på? Eller bursdag?
Mamma27oggutta Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2008 har skjedd både til jul og bursdag...
selfangerkjerringa Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Om det er en personlig gave med mening bak så gir jeg bæng i om den er erverved gratis eller betalt for i dyre dommer - så lenge det ikke er stjælt.
☆Anonymia☆ Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 hahahha =)=) da hadde jeg blitt temmelig skuffa egentlig.. kanskje ikke sååå skuffa om teppet var fint,og jeg ikke hadde det fra før..
Mamma27oggutta Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. januar 2008 Ikke akkurat så veldig fint nei...pluss at jeg er sikker på at jeg har sagt til henne at vi har en million tepper som jeg ikke aner hva jeg skal gjøre med. Hun er foresten en av mine beste venner, og kjempe snill og grei ellers, men synes hun er litt kjip på gaver:p
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 3. januar 2008 #9 Skrevet 3. januar 2008 Jeg blir som regel glad for det jeg får, så hadde blitt glad for det der. Hadde ikke likt å få brukte klær og ting som har stått i andre sine hjem da. Men er det vervepremie og den ikke har vært åpnet så hadde jeg blitt glad uannsett da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå