Plutseliten :) Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Lillegutt har som sagt vært pjusk og gusten i huden. Vi var hos legen på akutt timen i formiddag,og hun kommenterte med en gang,at jo, han er blek og gul i ansiktet. Kjente og klemte....og rekvirerte div prøver og sendte oss opp på sykehuset. Der var det heldigvis effektivt... for det var en som begynte å bli veldig trett. Uff..vi var svette alle mann etter blodprøvetakingen. 3 stykker holdt han fast så ikke nålen skulle gli.Og en stakk...og hun likte ikke småbarn som gråt! Stakkar lille vennen...han var så fortvilet og redd I tillegg hadde urinposen jeg hadde tapet på han i dag tidlig, satt seg skikkelig fast på tynne huden der nede.... Helt utslitt var han da vi kom oss hjem, fikk i seg litt mat,og nå sover han tungt ved siden av meg på sofaen Klarer ikke la være å tenke....sier til meg selv at dette er bare et virus..har ringt et par venninner,det hjelper å snakke...selv om tårene renner. Vi får svarene i morgen....trenger noen som kan si at dette går bra! Legene ville ikke antyde noe,annet at noe er ikke som det skal være. Jeg kommer sterkere tilbake etterhvert,enn så lenge får dere ta vare på dere selv...god bedring med omgangsyker og kom dere ut å lag engler i snøen Det er gøy! Klem
Trollmora Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Stakkars deg og lille gutten! Skjønner godt at du er redd, håper du du får ett oppløftende svar i morgen. Bare gråt en skvett, det er helt greit. Vi skal trøste så godt det lar seg gjøre. Stoor - stoooor trøsteklæm fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Uff da, skjønner at du blir helt satt ut. Ikke noe er verre enn når det er noe som feiler barna våre... Men, prøv å vær positiv, tenk at dette går bra og at han får hjelpen han trenger raskt! Det er alltid bra at de tar raskt tak i det og du har gjort det du kunne for å sette igang undersøkelser - du er verdens beste mamma og vi heier på deg og lillegutt!!! Krysser armer og bein for at alt skal gå bra, noe det helt sikkert gjør:-) Digre trøsteklemmer sendes til dere alle sammen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå