Gå til innhold

Grete-mor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg?

Plopper Gard ut snart?

Videoannonse
Annonse
Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Heia!! Så kos å høre fra deg!

Nei, jeg går utålmodig og venter...og venter...og venter=/ Har hatt reale kynnere i hele dag, men de er ikke regelmessige, så det er visst bare juks! Trodde kanskje at han skulle komme nå snart jeg, men....ser ikke slik ut, gitt!

Nå har jeg begynt å drømme at vannet går, hver eneste gang jeg sover=) Såååå skuffa når jeg våkner opp og senga er like tørr! Hehe...nei, han kommer vel når han har tenkt det=)

Åssen er det med deg da?? Klem

Skrevet

Spennende tid du går i møte da. Gleder meg til å høre åssen det gikk.

Bare kos deg med å være gravid. Hører at mange savner tiden med stor mage selv om den er veldig slitsomt nå sikkert. Så komisk at du drømmer at vannet går. Håper det skjer snart da. Når er termin? To uker?

Jeg går og venter på å bli gravid. Hehe. Har hatt en svaaaaak positiv test, men den ble svak en stund etter jeg tok den så da er det visst juks. Skal ta en ny test på lørdag. Lurer sånn på om jeg er gravid. Hehe.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Å så spennende! Da KAN det jo være noe på gang, da....jeg har aldri testet svakt positivt uten at den likevel var positiv, hvis du skjønner hva jeg mener? Åååååh - krysser fingrene for deg!! Må få høre hvordan det går da! =)

Skrevet

Veldig spennende! Gleder meg til å teste. Du må holde meg også oppdatert. Har du noen sladrevenner her som forteller når fødselen er i gang/over?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...