Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Har lyst til å begynne. Men vet ikke om jeg skal vente til etter jeg har født. Har egentlig ikke det største vektproblemet, men ønsker bare å gå ned til min trivselvekt. Som var 3-4 kg ,mindre enn da jeg ble gravid nå. Og har lyst til å lære mere om hva og hvor mye jeg kan spise. Spiser alt for mye og alt for mye snop. Noen som er fornøyd med disse kursene? Trenger noen som drar meg litt i ørene.
Nicita73 Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Jeg skal begynne til tirsdag, så jeg ønsker også å høre om noen med erfaringer. Ellers kan jeg oppdater deg etterhvert:)
selfangerkjerringa Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Jeg har gode erfaringer med Grete Roede-kurs. Første gangen jeg deltok gikk jeg ned 13kg på to kurs - men det viktigste resultatet var kunnskapen om kosthold, ernæring og aktivitet. Så lenge jeg greier å bruke teorien fra GR-kursene og holde meg unna snop, føler jeg at kroppen min har det bedre, og jeg går fortsatt ned i vekt. Den største fordelen med GR foran en del andre kurer er at primærmålet for kuren er en livsstilsendring. Det man lærer på kurs skal kunne benyttes i hverdagen også etter kurset er ferdig. Det er altså ikke en KUR men en holdningsendring og bevisstgjøring i forhold til kosthold mm.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2008 Ja det er det jeg er opptatt av. Slanking vil overhode ikke fungere for meg. De kiloene kommer som regel bare på igjen. Men bare bli bevisst på hva og også hvor mye jeg skal spise. Er så glad i mat og stopper ikke før det er tomt,he,he. Viktig å ha en sunn livsstil når en har snart 2 små barn. Kanskje jeg får litt mere energi også. Takk for svar!
~Aurora~ Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Hei - ville bare si at jeg er helt enig med ka-ping. Jeg har også meget gode erfaringer med GR, så det vil jeg absolutt anbefale! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå