to jenter og ett gull i magen Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 er fra nannestad da om det duger he he:)
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Ja jeg kunne godt tenkt meg å blitt kjent med andre fra Jessheim som har barn,selv bor jeg midt i Jessheim sentrum,sambo og meg fikk en sønn 1november,som er verdens herligste!! Er 24år,....
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2008 Jeg er også 24år, har 2 gutter på 4år og 1år. Nettop flyttet hit vi, på algarheim. Har du mail adresse? Jeg har msn, men ikke på denne maskina, den andre for vi ikke på plass før vi har fått ordentlig nett om 1ukes tid.
jordbærsjokolade Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Hmm, bor på Jessheim nå men flytter til Råholt neste uke så det gjelder kanskje ikke:)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2008 Joda har bil vi ;O) hvor gammel er du da og barna?
jordbærsjokolade Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Jeg er en gammel dame på 32 år:) Datteren min er 6 mnd!
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. januar 2008 Send meg mail dere som vil bli kjent da [email protected] jeg logger av litt nå.
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 3. januar 2008 #9 Skrevet 3. januar 2008 Oki=) Kan prøve å sende deg en mail ila,ettermiddagen eller no:0) Hadde vært super koselig å blitt kjent med andre som har barn på Jessheim !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå