Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Jeg hadde sf-mål på 33 i uke 33, noe som er helt normalt. Men likevel kan jeg ikke skjønne at en baby på over 2 kg skal være i den lille magen min..! Babyen er veldig atkiv, så jeg vil jo tro at den får nok næring, men likevel... Jeg klarer ikke å jage bort tankene på at magen ser så liten ut. (er i uke 35 nå) Er det flere som sammenligner seg selv med de svææære magene som man ser rundt omkring?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Jeg er stor fra før, så får sikkert en litt an mage enn andre. Men når jeg ser andre mager som er like langt som meg har de større mager- samt at jeg ligger over på sf målet og venter en stor plugg så synes også det er litt rart....
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Helt enig. Jeg har litt stor mage fra før selv og er overvektig men trodde jaggu magen min skulle vokse mer enn dette altså... er 36+5
allis. Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Jeg synes jeg har liten mage, har brukt mye tid på å "bekymre" meg over det... Lå lenge under den røde linja, helst nederst på det grønne feltet. I uke 24 var sf.målet 20 cm, i uke 28 var det 24 cm så jeg har veldig liten mage.. Sist jeg var på kontroll, 32 uker var det på hele 31 cm og jeg var plutselig over den røde streken. Er nå 34+4, syns forsatt jeg har liten mage, og får stadig vekk høre det. Men jordmor sier den er akkurat passe stor da jeg er ikke så stor selv.. Så lenge magen vokser jevnt har det ikke så mye å så hvor mange cm den er.. Har slått meg til ro med at magen er liten og bekymrer meg ikke stort over det lenger men jeg heller kan ikke fatte hvordan en baby kan ligge inni der. Det kan isåfall ikke være noe godt å ligge inni der....!=)
Gjest Lenchen *høygravid* Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Jeg hadde svær mage med første jenta mi. Var hjemme på besøk hos mamma i julen, og alle der måpte da de så meg pga at jeg hadde så liten mage, syns de. Jeg er også i uke 35, og ved kontroll i uke 32 lå jeg litt over gjennomsnittet på symfysemålet, så det er nok normalt tenker jeg. Var på 3D-ultralyd i uke 30, og da var babyen stor og fin (vekstavvik på +4). Jeg har ikke lagt på meg så mye mer enn magen denne gangen (+ 9 kg til nå). Sist hadde jeg lagt på meg 15 kg på dette tidspunktet (20 totalt), og jeg var større i utgangspunktet også da. Tror kanskje det kan ha litt å si også??.. Egentlig så syns jeg det er ganske behagelig å ikke være så stor. Jeg hadde mye mer plager i forrige svangerskap og husker at alt var et ork på slutten. Slik er det ikke denne gangen
Jordbæret <3 Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Jeg venter nr tre og er 30 uker på vei. Jeg var mye større med de to første enn jeg er nå. Hadde forventa å bli kjempediger, men har bare lagt på meg 7 kg og magen er liten synes jeg. Men veksten er som den skal og babyen er kjempeaktiv så da synes jeg at det er helt greit å ikke bli så diger. jeg har lagt ut bilder av magen min tatt rett før jul.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Jeg har sf-mål på 34 cm og er 38 uker idag..mine sf-mål har ikke steget så mye de siste gangene...grunn til bekymring??? Var 31 cm i uke 34.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå