Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Lille jenta mi(9mnd) ligger med feber, sover stort sett hele tiden, ser den lille kroppen som puster så fort..og klynker i søvne.. Får helt vondt inni meg, skulle gjerne tatt over feberen jeg i stedet. Det _er_ vondt å se barnet sitt sykt! I tillegg er jeg sint, sint på faren, som for noen dager siden skulle ta med seg lillegull til familien, der veslejenta har vannkopper. Han mente at hun like gjerne kunne få smitten nå, sånn at hun var "ferdig med det". Tror ikke han tok henne med dit, for jeg sa at det ble ikke aktuelt heller, får lille jenta vår vannkopper når hun begynner i bhg, ja så får hun det _da_. Da er hun 1 1/2 år, ikke 9 mnd. Men selv om han ikke tok henne med dit, hva hjelper vel det, nå mora til dette syke barnet tar med seg ungen på besøk til faren til jenta mi, da han hadde henne hos seg!!! Dette skjedde dagen før han hadde tenkt å ta med lillegull til dem. Og de visste at barnet var dårlig. Uansvarlig!!!! Nå vet jeg ikke om jenta mi har vannkopper, men hun er syk, Og så klart er det en viss fare for at det er vannkopper som bryter i kroppen hennes.. Jeg blir så sinna....arrrgh... Og så vet jeg at det blir en krangel igjen i kveld/ i mårra når jeg sier at faren ikke får ha med seg jenta i morgen hvis hun fortsatt har feber. SUkk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå