mareritta nr2påvei*høygravid* Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 -pasta m pastasaus. M skinke på boks, kylling. -pølser m potetmos, og grønnnsaker. F.eks fryst blanding.
Edelweis Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 pose suppe med pølse, pasta på pose med pølse, potetmos, nudler, ikke akkurat middag d da men, omelett med div=) gryterett=)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Så har man jo alltids boksemat:-) Spagetti, lapskaus osv osv.... Eller så er det greit å kjøpe en sånn pasta pose og koke... fiskesuppe og frossen fisk oppi.. Tomatsuppe meg pølser eller egg. Tja... det ver hva jeg kom på
Phantom´ Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Tomatsuppe med egg og hvitløksbaguetter Pannekaker Ellers alt av toros supper... pølser eller karbonader med potetmos stekte fiskekaker Her blir det fiskeboller i dag. Lei av kjøtt etter jula.
Truseprinsesse Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Endelig! Når slike tråder lages er liksom hverdagen tilbake.. Har savnet disse middagstrådene våre.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Her blir det enten pasta, ostesaus og skinke, eller pølse i brød. Litt kjapp god mat etter all den tunge men akk så gode julematen.
maria isabell Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 wok classic og kyllingfile....kjemperaskt...sundt...godt...
klumpen og gullet Skrevet 3. januar 2008 #9 Skrevet 3. januar 2008 Jeg er hjemme alene idag og skal ha finsbråtens wienerpølser i lompe. Billig og enkelt. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå