Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Dette handler ikke om graviditeten min men forholdet mitt.. Jeg lurer på om forholdet til min samboer kommer til å vare! Jeg er født 180184 og han er født 220783.. Håper på svar!
Mamalari Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Er veldig vanskelig å spå om forhold vil vare siden valg vi tar vil være med å påvirke hele tiden. Men jeg kan se hvordan det blir ut i fra hvordan situasjonen er nå. Har det skjedd en forandring i forholdet/livet deres, får opp en forandring. Føler forholdet deres er litt i utakt for tiden, og at det er noe dere bør gi slipp på. Uansett hva der er så kommer dere til å bli lykkeligere. Forholdet deres vil ha en fremgang, og det tåler en påkjenning. Et kort forteller meg 'å legge bånd på seg', tror det innebærer at dere har et sterkt bånd til hverandre. At dere føler dere knyttet. Kan også bety giftemål. Ut ifra det jeg får opp nå, så ser forholdet deres til å gå bra, men husk at ting kan forandre seg etterhvert;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå