LinTin Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Jeg er på jakt etter et underskjørt med 1-2 ringer, viser seg å være vanskeligere enn jeg trodde. Hos brudesalong ser de ut til å koste godt over 1000 kr hvilket jeg synes er mye for et underskjørt. Noen som har noen tips til hvor jeg kan få kjøpt til en rimeligere penge, nytt eller brukt spiller ingen rolle.
Maritbrud Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Ta kontakt med Merethe på Din Kjole på Lillestrøm (www.dinkjole.no) Jeg lette selv lenge etter underskjørt og syntes prisene på salongene i Oslo var latterlig dyre. Hos Merete koster de 500-600,- og hun tar bare 25-50,- for omsøm dersom du må ha det kortere, lengre, videre etc. Jeg fant et underskjørt på nettsiden som kostet 575,- og ringte henne. hun var veldig hyggelig og jeg dro opp dit for å prøve det. Det var litt for kort, pluss at strikken i livet var litt stram og vond. Hun forlenget det, byttet strikk og stoff øverst til et mykere stoff, samt to vekk en blondekant nederst. Totalt betalte jeg 600,- Jeg dro opp 4-5 dager senere igjen for å prøve det på nytt. Da var det litt for langt, men det fikset hun fort og sendte det til meg i posten. Jeg hadde det 2 dager etter jeg var der gang nr to. Det kaller jeg GOD service :-) Hun har god kunnskap om hvilket underskjørt som passer til hvilken type kjole, og er veldig trivelig. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå