Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yippi!!!!! Hentet den nye bilen vår, og den er kjempedigg!

En stooooooor Ford S-Max, 7 seter, og den føles som et romskip! Barna våre er helt i ekstase, de sitter så flott og har kjempeutsikt til alle kanter!

Det var virkelig deilig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis med ny bil! Sånn har jeg og lyst på, men økonomien sier stopp når vi skal bygge ut huset (trenger ekstra rom nå når vi blir fem i familien+ hund)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Vi skal hente vår i morgen :) Følte det var på tide nå. 18 dager til termin, og vi får ikke tredjemann inn i den bilen vi har... Har spekulert i månedsvis om hvilken bil vi skal velge, og fikk ideen til Ford S-max her inne. Virker som det er så mange som er fornøyd med den! Gleder meg til den romskip-følelsen ;)

Skrevet

Yepp, gled deg masse! Kjempedeilig!

Vi har så mange barn, at vi MÅTTE ha ny bil. Venter nr 5, så selv med masse god vilje og snille barn, var det umulig å tenke seg en ferietur i "vanlig" bil.

Skrevet

Den har vi og. Super feriebil!

Skrevet

Vi har kjøpt oss en S-Max 7-seter vi også, og vi er kjempefornøyde! Vi har to fra før og venter nummer tre nå, og det kuleste i hele verden for eldstemann er å sitte på tredje seterad, for det er visst som å kjøre buss...! :)

Skrevet

Grattis!!!!

Vi stod mellom S-max og Avensis og samboern (som hadde pengene) stakk av med seiern og det ble Avensis. Prøvde å grine meg til S-max, men uten hell...hehe...den er jo rålekker da. Og DET taket :) Sukk....er litt missunnelig nå :)

Skrevet

Grattis! Jeg fikk ny bil av sambo til jul jeg.. han mente den gamle ikke var trygg nok når jeg skulle kjøre rundt på sønnen hans =) Riktignok ikke veldig fancy, en Peugeot Expert, men det var akkurat det jeg ønsket meg- 3 seter og masse plass til hunder og barnevogn. Så jeg er superhappy!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...