Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Lillejenta mi har vært veldig mye våken i jula pga mye luftsmerter. Nå ser det ut til å ha roa seg, og hu har sovet konstant de siste to dagene, med unntak av en våkentime her og der. Er det bare tapt søvn hu tar igjen, eller bør jeg undersøke saken mer?. Det skal sies at jeg merker at hu er mye mer fornøyd nå, enn hu var tidligere her pga at hu var så sliten.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. januar 2008 Hun er forresten 6 uker.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 de sier at babyer ikke tar igjen tapt søvn, men ikke vet jeg;) de sover mye den alderen, kun soving og spising;)
tonemelone Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 For meg høres det ut som at hun bare er tilbake til normalen... :-) Dersom hun slet med luft i magen og var survete på grunn av dette i jula, er det et godt tegn at hun nå sover godt og virker fornøyd i de timene hun er våken. Gutten min er 4 måneder, og sover fortsatt mye. Han er våken halvannen til to timer om gangen, og så begynner han å sutre litt. Da er det på med klærene og ut i vogna... han sovner med en gang og sover alt fra halvannen til 4 timer. :-)
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2008 Ja det er vel normalt med så mye søvn på de små egentlig. Har gått fra en periode hvor hu var våken 14 timer om gangen med kun små dupper på 5 minutter, til plutselig sove hele tiden, så merker jo stooor forskjell kan man si! Blir jo bekymra når forskjellen er så stor. Godt å se at snuppa har det bra igjen iallefall! -Og godt med søvn for min del og. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå