nurket4a Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Det er snart på tide å bytte ut den første bilstolen, selv om lillegutt bare er 4.5 mnd. Hvilke bilstol vil dere anbefale???
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Vi har kjøpt Akta Graco Cosmic Comfort og er veldig fornøyde med den... Anbefales!!!
Moi 32 Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Har også hørt at akta graco er bra. Vi har maxi cosi og er veldig fornøyd. Først hadde vi rømer babysafe, og den er helt elendig på comfort!!! Gutten hylte når han satt der(altfor kort og liten og altfor hard vinkel i sete!!), nå bare pludrer og koser han seg og vi kan kjøre 25mil (med 2-3stopp for mat og strekke på beina og ryggen) uten noe problem!
EnMamma Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Først vil jeg begynne med å si at det er utrolig vanskelig å anbefale et konkret sete. At vi er fornøyd med våre seter betyr ikke at dere blir det. Kanskje setene ikke sitter godt i bilen deres? Kanskje blir det veldig bratt? Mitt beste tips er: Ta med bilen ut og prøv forskjellige bakovervendte seter, finn det som passer i deres bil. Velger dere et bakovervendt sete fra en anerkjent produsent skal dere kunne føle dere trygge på at dere har gjort et godt valg. http://sikringavbarnibil.blogspot.com/ Selv har vi Akta Graco DuoLogic(0 - 18 kg) og Britax Two Way Elite(9 - 25 kg), begge bakovervendt.
EnMamma Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Hvis jeg skal anbefale dere å prøve et sete må det bli Britax Secura(0 - 25 kg), setet har forresten god hvilestilling :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå