Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 hjelp! sitter her helt sønderknust... her er historien min.. i sommer var det slutt med meg og typen, eller det vil si at han ville ha meg igjen og besøkte meg ofte og hadde sex med meg. Så ble vi sammen da, og jeg ble gravid med et lite nurk. Alt har vært fryd og gammen og dans på roser, vi skal nå kjøpe oss hus. Men etter litt mobilnyskjerrighet fant eg nå ut at han har hatt sex med ei annen i sommer, mens vi holdt på å bli sammen igjen! han hadde sex med ei på byn, og gikk deretter hjem til meg og la seg! Denne dama har han hatt kontakt med på sms i høst, og FLØRTET! sagt han vil treffe henne igjen osv... dette kom i lyset i dag, vet ikke hva jeg skal gjøre... hjelp meg noen!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Dette bør du konfrontere han med øyeblikkelig! Ikke finne på å kjøpe hus eller gå inn i et samboerforhold med han når det viser seg at han driver på med andre - bak din rygg!! For en lusen oppførsel sier jeg bare! Jeg har ikke noen direkte råd da jeg ville dumpa min kjæreste om han hadde gjort det samme mot meg, men så er jo ikke det SÅ enkelt heller når man er gravid og han er faren osv. Skjønner at det blir en sår og tung situasjon for deg isåfall. Mitt beste råd blir å konfrontere han og finne ut hva det er han egentlig driver på med og hva slags planer han egentlig har framover. Høres jo ikke ut som du og barnet var så veldig innvolvert der akkurat... (mtp at han enda flørter med henne og vil treffe henne igjen). Dette fortjener du ikke Ønsker deg alt det beste og masse lykke til! Håper du ha noen venner rundt deg som kan være der. Klem fra meg.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 spark i ræva og på hode ut!!!!! hadde ikke fått klærne sine engang!!! drittsekk! nei,dette fortjener du ikke,kjenner jeg bir sikkelig sint! du og lille nurke har det mye bedre uten en sann fyr! mange mangen mangen trøste klemmer til deg! føler virkelig med det!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 det er ikke så enkelt nei... har bare såå lyst å kaste han ut, og det hadde eg gjort hadde det ikkje vært for han lille i magen. Han sier han elsker meg, og at han ikke har truffet henne bare sendt meldinger en gang etter sexen. uansett så var det flørtete meldinger. kan ikke stole på han igjen, aldri... det er så vondt, så inderlig vondt.. har så lyst å si det til venninnene mine, men så lurer jeg på om jeg skal unngå det. alt blir så komplisert med barn i magen.. derfor er det godt å få råd her..
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Fy a meg!! Dette hadde jeg ikke tolerert. Rett ut med han. Men jeg skjønner at det er vanskelig når du skal ha en liten en. Da er det godt å være to om det, men jeg mener likvel at i dagens samfunn så klarer man seg godt alene med et barn. Økonomisk og praktisk sett, men selvfølgelig er det dette følelsesmessige. Men jeg ville ikke ha gitt han den "gleden" å bli hos ham. Vis at du er sterk og at du klarer deg alene. Tenker masse på deg, og håper at du finner ut av det.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 kan vel egentlig ikke kalles utroskap når dere offisielt ikke var et par?? bare lurer. Siden du sa dette skjedde når dere hadde pause i sommer
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Hvorfor har han tatt vare på meldingene da? Hvis de smset for lenge siden?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Huff...kjenner meg litt igjen her... Min samboer var utro 5 uker før vi fikk vårt første barn! Han hadde også kontakt med henne via sms i ettertid,og det var slik jeg oppdaget sidespranget! Men da det endeli var oppdaget (ca 1 uke etter fødselen) tror jeg jaggu detgikk opp for han va han holdt på med!!!! Han hadde ikke hatt kontakt med henne etter fødselen og det va hun som sendte den meldingen jeg leste... han har fortalt i ettertid at han følte seg helt forferdelig da lillegutt var født,og at han virkelig da skjemtes! Etter at dette kom frem og en trillion tårer (sikkert mer) er forholdet vårt blitt sterkere igjen! Jeg stoler 100 % på han og vet at han elsker oss over alt på jord! Vi venter nå vårt andre barn! Det kan nok være lett å falle for fristelsen,og i ettertid dette med spenning... Ikke sikkert han egentlig bryr seg det grann om denne andre dama,men er litt opphengt i spenninga det gir å fortsette flørten via sms... Godt dette er kommet fram i lyset,så han kanskje innser at det han gjør er helt feil... det trenger nødvendigvis ikke bety slutten for dere to.... (snart3) Lykke til!!!!!
maria isabell Skrevet 3. januar 2008 #9 Skrevet 3. januar 2008 snakk med han...alle kan ha et uhell, det kan en tilgi...ligger han fast med henne nå, kast han på hodet ut....lykke til:) mangen klemmer:)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #10 Skrevet 3. januar 2008 ååå... det var godt å lese om deg som hadde opplevd noe lignende selv! da ser jeg at jeg ikke er alene i verden.. og jeg ser jo at han angrer og virkelig vil ha meg og være der for barnet. jeg føler bare ikke at jeg bør stole på han mer... hvordan kan jeg vite at han ikke gjør det igjen? det er det som er så sårende... og selve sexen i sommer når vi hadde pause, det er ikke halvparten så sårende som at han faktisk har sendt meldinger med henne. du som har opplevd noe lignende tidligere: hva gjorde du for å komme over det? jeg beundrer deg... jeg vil så gjerne at vi skal være en familie og at dette aldri hadde skjedd! og til deg som spurte hvorfor ikke meldingene ble sletta: han har ikke slettet noen av meldingene sine siden november, og deriblandt var disse... tror ikke han har spart på de med vilje.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #11 Skrevet 3. januar 2008 hva faen har du å klage over ?? dere var IKKE sammen ...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #12 Skrevet 3. januar 2008 unnskyld meg lille deg, men akkurat klage syns jeg at jeg skal få lov til når barnefaren driver å flørter med ei dame på sms når jeg går med hans barn. avtaler å møtes å sånn. syns det er vanvittig dumt av deg å dømme meg, uten at du vet noenting som helst! han hadde sex med henne rett etter han hadde komt gråtene til meg og sa at han ville ha meg tilbake igjen, og at det var bare jeg for han i hele verden! du syns ikke jeg har noe å klage på du? verden er ikke så enkel..
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #13 Skrevet 3. januar 2008 Hallo? Fikk han ikke mld i november da?? DA var de jo sammen!! Syns ufattelig synd i deg og tror ikke du skal høre på andres råd. Lett å si at du skal kaste han ut, men du er jo faktisk glad i han og det er ikke så lett å gi slipp. Jeg opplevde at min samboer dumpet meg og fann en ny rett etter. Det ble slutt fort og han kom tilbake til meg... Greit, han var ikke utro men det er vanskelig i svelge for det.... Det hadde vert en annen enn meg. Vi var veldig innstilt BEGGE to på å få dette til, og har det bedre enn noen sinne!! Men, det tok tid.... Ble en del krangling og hadde vanskelig for å stole på han siden denne andre dama var "utvalgt" da han var sammen med meg. Hadde jeg hørt på venninnene mine hadde vi ikke vert sammen i dag, og vi skulle ikke hatt barn til sommern... Det er veldig lett å stå uten for å si at dette hadde jeg ALDRI funnet meg i. Men en skal ikke uttale seg om noe en ikke har opplevd mener nå jeg. Greit at samfunnet er lagt opp til at en skal kunne være alenemor, men det er jo kanskje ikke alltid den beste løsningen...? Håper du finner ut av det. Klem!!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #14 Skrevet 3. januar 2008 Uff!! Du burde vel kanskje ta den konfrontasjonen fortest mulig....? Du kan jo forhindre dette møte kanskje viss du tar det opp nå og tar han på samvittigheten....? Stakkars deg som nå skal gå en så spennende tid i møte og så få en mørk skygge over gleden.... Lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #15 Skrevet 3. januar 2008 konfrontert han har jeg gjort, det var noe av det første jeg gjorde.. han sier han vet ikke selv hvorfor han gjorde det.. syns ikke det er godnok forklaring. han sa at det var spennede. men han sier at det har ingenting med meg og gjøre, heller med han... er det ikke klassisk?? grunnen til at jeg tar dette ganske tung er at den pausen vi hadde i sommer gjorde oss så sterke. trodde vi begge var blitt nye personer, og vi skulle begynne på blanke ark igjen! og når jeg vet at han har gjort dette etter "forholdet aldri har blitt sterkere og bedre" så vet jeg jammen meg ikke hva jeg skal tro lenger... og til dere som sier: kast han på huet ut! så hadde jeg gjort det på flekken hadde det ikke vært for babyen. Jeg er instillt på å gjøre alt i verden for at barnet vårt skal vokse opp med både far og mor, som er glad i hverandre... klarer ikke se på han lenger, stole ¨på han eller ha tillit til han lenger.. det er sårende...
lillespiren2:) Skrevet 3. januar 2008 #16 Skrevet 3. januar 2008 Hei... Skjønner at du har det vanskelig! fy sørn for en skitstøvvel! konfronter dette med en gang, ellers så kan du risikere at du bare gjør det værre for deg selv og barnet i magen. du fortjener bedre enn som så. Du må uansett ta beslutninger selv rundt det du syns er mest riktig å gjøre. Synd å si det; men menn som har vært utro en gang, har lett for å bli fristet til gjentakelse..
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #17 Skrevet 3. januar 2008 Mitt råd: Familietrapi! Er faktisk ikke så uvanlig med utroskap rundt svangerskap og fødesl og er nok ikke alt som blir oppdaget heller.. Vil dere jobbe for forholdet er det verdt det, har opplevd det samme selv. Vi er gift nå og jeg er 100% sikker på at han ikke kommer til å være utro igjen, vi har begge hatt det for vondt i ettertid til det. Husker at jeg bare gråt og gråt og tenkte at jeg aldri kom til å bli lykkelig igjen, men sannheten er at nå tenker jeg nesten adri på det lenger.. Vi har iallfall kommet styrket ut av det på mange måter men vær forberedet på at det tar tid (tok nesten tre år for meg) Og du, ikke føl deg alene, flere som opplever dette men snakker ikke om det!
jaja.. Skrevet 4. januar 2008 #18 Skrevet 4. januar 2008 Pakk sakene dine og reis vekk i ei vekes tid viss du har moglegheit for det (eller la han reise). Ta deg tid til å tenkje gjennom kva du føler og klarar å leve med, utan å ha han ved di side. Eg trur at du treng tid for deg sjølv ei stund framover. Ved å gjere dette vil du, om du vel å ta han tilbake, poengtere at viss det skjer igjen så VIL du reise for godt, og han skjønnar at du meinar alvor og at slike ting IKKJE er godtatt. Så får også han ei veke på seg til å reflektere over om ein sms-flørt er verdt risikoen for å miste den dama han skal ha barn med og mest truleg elskar....
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #19 Skrevet 4. januar 2008 Du har all rett til å være sint og lei deg! Bruk den tiden du trenger, og konfronter han for all del. Jeg ville gitt han en sjanse til, dere skal tross alt bli foreldre! Vurder hva du vil gjøre om historien gjentar seg. Hadde det ganske likt med mannen min for 2 år siden, tilga han, og det har ikke skjedd etterpå. Er sikker på at det var et feiltrinn, som han lærte av.. Jeg slet lenge etterpå, men er glad for at jeg ga han en sjanse til! Har bestemt meg for, at skulle det skje igjen, så er det bare rett ut. Ingen anger hjelper da! Han får ikke lov å dulle med chatting på nettet o.l. heller. Å gå fra en person pga en episode, når det er barn involvert, blir for dramatisk for mitt vedkommende. Særlig når man i bunn og grunn elsker hverandre.. Dette må du finne ut av selv, men dette er hvertfall mine erfaringer!
go'matræva og lillegutt Skrevet 4. januar 2008 #20 Skrevet 4. januar 2008 Bare husk på at hvis du velger å bli hos han, så må du være helt sikker på at du stoler på han 100%. Hvis blir i et forholdet fordi du vil få det til å funke, men du ikke klarer stoler på han, da gjør du bare vondt verre.. Jeg har selv vært i et slikt forhold, og hvis man skal drive å bekymre seg hver gang han er ute, eller hver gang han får en melding på mobilen ol, så ødelegger du deg selv.. Da er det faktisk bedre å gjøre det slutt, for din egen del! Og for all del, IKKE finn på å kjøpe hus sammen med han!!
go'matræva og lillegutt Skrevet 4. januar 2008 #21 Skrevet 4. januar 2008 "hvis DU blir i forholdet"...
mai mammaen til to Skrevet 4. januar 2008 #22 Skrevet 4. januar 2008 det er ikke lett det der..mine første tanker er dump han nå.. har ahn gjort det engang så kan det være lett å gjøre det igjen... men så tenker jeg litt på hva jeg hadde gjort om det var min samboer..om det faktisk var et engangs tilfelle eller noe.. hvorfor skulle det ødelegge alt.. jeg vil jo at barna våre skal vokse opp med to foreldre som aller helst bor sammen... jeg ville satt meg ned å tatt en lang prat med han... og at om noe skjer igjen så kommer det til være slutt med engang...
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #23 Skrevet 4. januar 2008 Stygt gjort mot deg.. du får ta deg en prat med han.. og dessuten, har du tenkt at denne dama kan ha kjønnssykdommer for alt du vet og smittet han? jeg ville krevd at han tok en test for å finne det ut.. ja altså hvis du beholder han..
murmel1 Skrevet 5. januar 2008 #24 Skrevet 5. januar 2008 Du kan jo ikke slutte å stole på han fordi han hadde sex med en annen da dere ikke var sammen. For meg virker det som du ikke stolte på han i utgangspunktet ettersom du har behov for å sjekke meldingene hans. Det er selvølgelig leit åfinne ut av dette når du er gravid da, har forståelse for det. Lykke til uansett hvilke valg du tar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå