madde på pergo Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Jeg har IKM 7 Januar, da jeg har 30 dagers syklus. Sitter på jobben nå og kjenner bare magen knyter seg skikkelig!!! Kjennes ut som TR kommer når som helst! (krysser fingrer og tær for at den ikke gjør det!) Grrr... Er så frustrerende denne tiden fra EL til IKM! Uff... Er egentlig frustrerende hele greia synes jeg! Først den tiden fra TR til EL, så fra EL til IKM! Føler at jeg bare går å venter hele tiden!
englevill Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Jeg er sååå enig.. sukk. denne pp har jeg kjøpt meg el-tester, sånn at jeg kan dele opp måneden med litt testing midt i.. hehe. utrolig teit, men jeg har slått meg til ro med at man blir helt rar av denne prøvinga. Plutselig er det helt naturlig å snakke om mensen og eggløsninger og utflod og magesmerter og den slags hele tiden. tenk hvor mye fokus det blir når babyen sitter.. Har også plutselig fått 30 dagers sykluser jeg og. har alltid vært heelt stabil på 26-28, men nå, etter at vi begynte å prøve, er de blitt laaaaange sykluser. Ser det er deres 3 pp. Vi er helt i starten av 3 pp vi også. Bruker du el-tester?
madde på pergo Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 Ja, jeg også hadde 28-29 dagers sykluser før... Merkelige greier... Hehe...Eggeløsninger og mensen blir ikke noe tabu lengre nei... Jeg bruker ikke EL tester, men er jeg ikke gravid denne mnd må jeg nok begynne med det... Dette er jo slutten på vår 4 pp...(oppdatert nicket nå=) Blir så bekymret for at vi kanskje ikke kan få flere! (har ei på 3 år) Men, ser jo MANGE her som har prøvd lengre enn oss... Vi får krysse fingrene for hverandre=) Hvor er du i syklusen din nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå