Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 i jula var jeg utro med broren til typen min,ikke spes bra nei.Vi hadde ikke sex..men uansett..Får ikke til å fortelle samboeren min det.
Jannamor Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 hva forventer du egentlig at vi skal svare på det? og på dette forumet og???
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Hvorfor broren da??Du vet at dette ikke går ann å holdes skjult??
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 ble vist litt revet med i fylla..dårli unnskyldning..men skjedde allikevel.Han blir nok ikke si noe siden han har samboer han også.Men ikke spes smart el gunstig situasjon.Meget beklemt når man møtes i familie sammenhenger
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Ja, hva gjorde dere? Hvis du angrer og ikke mente noe med det ville jeg holdt godt kjeft. Siden dere ikke hadde sex er det vel ikke noe som er verdt å ødelegge et forhold for?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 vi klina,ikke mer en det.angrer såklart,men vet ikke om jeg er villig til å ødelegge for så mange ved å si det.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #9 Skrevet 3. januar 2008 He he kan bli "gøy" det neste gang brødrene er få fylla/fest sammen... Spørs om ikke det kommer frem for en dag.
NormaJean Skrevet 3. januar 2008 #10 Skrevet 3. januar 2008 syns dette var en litt lame tråd! virker mer som om HI ønsker å skape litt liv og røre. har vanskelig for å tro at noen virkelig er så tjukke i huet og gjør noe slikt mot typen sin..... og ønsker å dele det med BiM!?!
Lille`mor & lillebøll Skrevet 3. januar 2008 #11 Skrevet 3. januar 2008 Jeg tror på ar karmaen vil ta hevn. Skjønner godt at du ikke vil lage baluba(egentelig ikke fordi jeg aldri har opplevd det samme)men skjønner tanken din. Men jeg syns personlig at det er bedre og si ifra med en gang enn at det skulle komme ut om noen år,da ville jeg blitt mye mere pisst tror jeg... Men som sagt,karma....(har vel sett for mye på ``my name is earl``)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #12 Skrevet 3. januar 2008 Slapp av jente mi. Broren til typen din er helt sikkert like lite lysten på å fortelle noen om dette som du er. Hvis noen ødelegger noe her, så er det du selv som MÅ skravle til en venninne eller som blir fortært av dårlig samvittighet og bare MÅ fortelle det til typen. Ikke fall i den fella er du snill, da blir det bare bråk. Det skjer mye dritt i fylla (du er ikke alene om dette skal du vite), og det aller meste bør ikke snakkes om... Noensinne. Hold kjeft du, så ordner det seg!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #13 Skrevet 4. januar 2008 Jeg ville aldri ha fortalt typen min om det, spesielt siden det var med broren.. Da ødelgger man ikke bare forholdet sitt selv, men kan også ødelegge en hel familie. Du får bare håpe at broren selv ikke sier noe i fylla eller noe.. En liten trøst er jo at du er ikke alene om å gjøre dumme ting i fylla.
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 4. januar 2008 #14 Skrevet 4. januar 2008 Anoym Hi.. E du fette sprengt? Ko i helsika e tankegangen din henne når du fucke på brorn te typen din? sorry meg, men du må jo være heilt ute å kjøre, eie ikke respekt eller nåkka form før sjølstendighet.. Jeezzz. hakke ord før sånne sånn som dæ.. Stolt over å ikke være anonym!!! Prøv det du åsså
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #15 Skrevet 4. januar 2008 Skjønte ikke halvparten av det du skrev. Men du skrev "fucke", regner med du mener knulle? Vil påpeke at trådstarter ikke knullet svogeren sin, de kyssa litt. Kjempeforskjell. Følg med i timen, les innleggene før du svare og skriv TYDELIG så andre skjønner hva du mener.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #16 Skrevet 7. januar 2008 Uff.. Utro meg her og utro meg der. Syns alle er utro på en eler annen måte nå for tiden! Det er det verste jeg vet! Tenk å såre den personen du er sammen med for shit og ingenting? Blir så forbannet på slike egoistiske, trangsynte, irriterende og selvopptatte mennesker! Og så med "svigerbroren" din! PATETISK enkelt og greit. Du burde skamme deg. Håper kjæresten din finner ut av det og at du blir kasta på hue ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå