*1+1=2 små* Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Kjøpte en pakke med de minste(4-9kg) og de er litt for store enda men lurer på om folk er fornøyde med de:) Har hørt mye bra og de ligner veldig på pampers sine bleier men halveprisen:)
1+1=2+1+x Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Kjenner ei som gjorde det - og hun angret. Minsten ble full av bleieutslett... Men det vil jo ikke si at din lille vil få det... personlig har jeg et negativt inntykk av lidlbleier... men... Lykke til
*1+1=2 små* Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 takk for inspill, ei jeg snakket med hadde bare bra ting å si om bleiene...hennes unge fikk utslett av alle andre bleier enn lidl bleiene:P Vi får se
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Snulla har brukt lidlbleier etter at hun slutta med tøybleier, og aldri hatt utslett pga dem. Derimot reagerte hun på libero sine. Så sånt varierer fra barn til barn...vesla bruker også lidlbleier, men hun reagerer hverken på libero eller pampers heller.
1+1=2+1+x Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 En bleie er en bleie selvsagt - og det er nok opp til den individuelle babyhuden hva som tåles. Er vel litt skummle saker i alle engangsbleier uansett
Frukten og To små Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 nope. de strøk på bleietesten til tv2, hvor bla mødre med barn utførte testen..
*1+1=2 små* Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2008 beklager å si det men tvhjelper deg testene er virkelig ikke noe man bør rette seg etter! Leste en test hvor billigbleier strøk fordi de ikke var fine nok.... Jeg har nå brukt en lidl bleie og de tar imot alt som kommer ut og ser ingen bleieutslett enda....det skal sikkert litt mer bruk til men man må ikke alltid rette seg etter det tv2 sier!
*1+1=2 små* Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. januar 2008 finner ikke lidl sine i testen på tv2...
*Rutletutt* Skrevet 3. januar 2008 #9 Skrevet 3. januar 2008 Jeg er veldig fornøyd med Lidl-bleiene. Mye bedre enn Libero syns jeg;o) Pampers er hakket bedre...men dyrere.
Oktoberbolle Skrevet 3. januar 2008 #10 Skrevet 3. januar 2008 "nope. de strøk på bleietesten til tv2, hvor bla mødre med barn utførte testen.." Lidl bleiene var ikke med i tv2-testen, tenker du på Coop bleiene kanskje? Vi bruker Lidl-bleier på prinsessa vår, og nevøen min på 2 har brukt de hele tiden. Vi er svært fornøyde. Det koster ikke så mye å prøve.
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #11 Skrevet 3. januar 2008 hei,vi bruker lidl sine bleier og er veldig fornøyd med dei. Har ikkje opplevd noen lekasjer,med dei enda,han holder seg tør gjennom heile natta uten noen skift. Det måtte vi ha med dei andre bleiene,har brukt dei i halvt år no,ingen utselet her.. Så,vi er fornøyd med dei,no har det og kommnt ny dising på dei og. Verdt å prøve dei bleiene fra lidl,sparer lit på det... Lykke til..
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #12 Skrevet 3. januar 2008 Vi bruker Lidl sine bleier om dagen og libero sine om natta da jeg føler at de tar litt mer. Men er veldig fornøyd med Lidl bleiene, mini er nå 9 mnd og har ikke fått bleieutslett av de. Så er bare å prøve... koster jo ikke mange kronene!
*1+1=2 små* Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 3. januar 2008 takk for alle svar:) Har kjøpt en pakke, må bare vente bittelitt fordi de er litt for store, men brukte en istad og da hadde hun bæsj og tiss i bleia og det lukta ikke en gang og ingen lekasje:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå