1+1=2+1+x Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Vesla ser ut til å like vann... jeg ga hun det før grøten. Men når er det egentlig meningen at de små skal ha vann? Anledning mat, mellom puppemåltidene (mange av de!), eller kutte ut litt pupping? hun er 6 mnd....
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Dette lurer jeg også på. Kan jeg gi kokt og avkjølt vann til 2 mnd gammel baby?
1+1=2+1+x Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 tror ikke de trenger vann når de er så små... (legger vekt på 'tror'). Holder med pupp/mme når de er så små.
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Det skader ikke å gi en såpass liten baby vann,men som du "Nybakt*MAMMA"sier så holder det vel med melk. Jenta mi begynte å få litt vann da hu var 4 mnd....de kan jo bli tørste mellom måltidene de å kanskje,......uansett er ikek vann skadelig=)
lisje marthemora Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Jeg begynte ikke å gi vann før marthemora var 6 mnd og det var i forbindelse med grøt/middag. TROR ikke du trenger å gi vann til baby på 2 mnd, da er det vel nok med pupp.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 HVOR mye vann kan man gi 4 mnd gamle baby'r da?! Så mye som de drikker/vil ha?
1+1=2+1+x Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2008 jeg ga 100 ml til baby 6 mnd... aner ikke hva som blir riktig,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå