Gå til innhold

Trenger seriøst råd jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg er i deep shit...hvertfall litt!

Saken er meg og barnefar, vi har to barn, men jeg har vært alene med de hele veien egentlig. Litt av og på og tull... Nå vil han at vi prøver igjen, jeg er SÅ usikker... Den ene dagen vil jeg, den andre dagen ikke. Lurer på om jeg vil fordi jeg synes det er ensomt å være alene, eller om det er fordi jeg vil ha HAN liksom..

Jeg er veldig glad i han, men forelsket er jeg nok ikke tror jeg, det har vært for mye tull til det...

Jeg vil jo sååå gjerne være en happy family, men samtidig syns jeg det er deilig å være alene, bestemme alt selv, slippe diskusjoner om barneoppdragelse osv.

Føler at jeg må bestemme meg liksom!!! For alles skyld.. Men jeg aner ikke hva!!! Kan dere komme m noen innspill vær så snill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Logg ut og inn igjen om du ikke vil at alle skal se hvem du vanligvis er.

Skrevet

a) du har profil

B) man er ikke forelsket i noen hele livet uansett. Du må bestemme deg for om han er en du kan bo sammen med resten av livet. Om du ikke vil, så lar du det være.

Skrevet

ser man profil nå da? kom ikke opp istad hos meg...

Skrevet

Man ser det aldri sjøl, og tror alt er i orden... ergo: logg ut og inn igjen, det hjelper vanligvis

Skrevet

faen ta dib da.. logget ut 20 ganger jo...

jaja da lar vi dette innlegget passere i stillhet...

Skrevet

har det nokka å si ka nicket e???? alle heng seg opp i det.. e da ikkje det ho spør om!!! om ho hete "uten nick en stund" eller mathilde-nikoline. så e jo det ett fett! at det e mulig....

komisk kordan folk heng seg opp i kem det virkelig e, å sjekke profilen med en gang noen skriv nokka om privatlivet!!!

Skrevet

Du er såpass jævla dum at du ikke fortjener en forklaring.

Skrevet

Drit i hvilket nick som vises, spørsmålet blir jo det samme.

Om du satser, så vær sikker. Det er bedre med to foreldre på hver sin plass som har det bra, enn en familie som sliter. Og enda værre blir det om det blir frem og tilbake med forhåpninger og skuffelser, gang på gang.

Kan jo ikke råde deg egenltlig i forhold til hva du bør gjøre, men vær sikker før du lover noe.

Skrevet

Uansett ikke særlig vanskelig å skjønne hvem det var da!

Skrevet

Ikke bry deg om nicket. Alle har oppturer og nedturer i et forhold,og det er jo ikke aflaut at du lurer på dette. Jeg synes du virker veldig i tvil, så hadde det vært meg hadde jeg ikke gått for det. Ikke hast deg inn i noe du ikke vil, og ihvertfall ikke om du er usikker, det fører bare til enda mer tull.

Lykke til i valget ditt, skjønner du ikke har det lett:/

Skrevet

Ikke enkelt nei.... virkelig ikke!!

Føler at jeg vil ekstra mye også fordi jeg ikke kommer til og takle å "dele" barna, sånn annenhver helg og sånn.. begynner nesten å grine v tanken på å være uten barna mine en helg. Og ennå verre, uker i ferier!!!! Vil jo selvfølgelig at de skal ha god kontakt m pappaen sin og, er jo ikke det...

Pluss jeg er veldig glad i han, men er vel mer som venner føler jeg....? Huff.......og blæh.

Skrevet

Dersom du er usikker på om det er han du vil ha eller om det er å ikkje vera aleine du vil ha, så tviler eg på at det er han......

Du motseier deg sjølv litt: lurer på om du vil fordi det er ensomt å leve aleine, og seinere skriver du: samtidig synes heg det er deilig å vera aleine, bestemme alt selv slippe disku........

--> Kva setter du høgast? Ha full kontroll heime, uten å justere deg etter noen eller leve sammenmed nen å slippe å vera aleine?

Eg trur du først og fremst må kjenne etter om du er såpass glad i denne mannen at forholdet kan bli så sterkt at du er villig til å skape eit samliv med han. Du ser problemer med eit samliv før det er starta, samtidig som du ikkje vil vera ensom. Kanskje du vil bu sammen med noen, ein gang i framtida, men ikkje ser for deg at det er med han?

Det var mitt innspill =) er eg heilt på viddene så er det bare å scrolle forbi. Eg kjenner tross alt ikkje deg eller alt rundt deg, og har bare dette innlegget å dømme ut ifra. =)

Skrevet

Kan dere ikke starte i det små, med dater osv? Kanskje kjærligheten blomstrer opp nom dere feks får litt alenetid sammen bare dere to. Skjønner også det ikke er lett å dele barna. Venninnen min trodde verden raste sammen da ho og mannen gikk fra hverandre, og barna skulle til han annenhver helg osv, men nå kunne ho ikke hatt det bedre! Ho synes fortsatt det er fælt, men som ho sier selv så gleder ho seg såååå ille til de kommer hjem, og setter ok mer pris på tiden de har sammen.

Ikke ta alle sorgene på forskudd, finn ut hva du vil og om følelsene er der (bare veldig godt gjemt) ;) Så kan du ta det derfra:)

Skrevet

Hm.. vanskelig dette her!! Kan jo egentlig ikke komme med så veldig mye råd,dette er noe du må finne utav selv,følelser ekke lett :s

Men ta deg gooood tid,ikke rush inn i noe...

Og...på måten du skriver på,(ikke sikkert det stemmer i heele tatt,man får jo ikke alltid frem alt) så virker det som om du heller mot ja,bare for barnas skyld,og å slippe å være borte fra dem... Men husk at de har det bedre med mamma og pappa som har det bra hver for seg,enn at det blir mye krangling.. Og at du er usikker, og ubevisst lar det gå utover pappan fordi du ikke er helt sikker på hva du føler for han som kjæreste..

Lykke til uansett :) Håper du finner utav det! Hvem du enn er, bare jeg som ikke har peiling her tro hehe :D

Klemmer fra

Skrevet

Hvis du fortsatt mener de tingene du har skrevet inne her ved tidligere anledninger, hadde jeg nok ikke prøvd nei.

Skrevet

he he ventet egentlig på et svar fra deg pøbern, he he ;o)

Huff... men saken er at han faktisk har forandret seg veldig, på en positiv måte... men om det varer vet jeg jo ikke....

Skrevet

Å?

Syns du jeg bryr meg borti alt? *S*

Det er jo bra at han har forandra seg, men er du usikker, så la det gå en stund og se om det blir verre igjen.

Skrevet

Nå vet ikke jeg hva som er grunnen til at det ble slutt og hvordan han er.

Men vet at du bør ta deg god tid til å finne ut om det er dette du virkelig vil.

Du må være 100% sikker uten tvil på at du vil inn i det forholdet igjen.

Hvis du går inn i forholdet uten å være sikker kan det hende at du brenner deg selv og det kommer til å gjøre vondt.

Så ta deg gooood tid, ikke stress for det kommer bare til å slite deg ut.

En god klem til deg.

Håper det ordner seg for deg, uansett hvilken vei du går :o)

Skrevet

Syns forslaget til Haldenjenta var bra jeg - prøv å deite litt :) Da finner du forhåpentligvis ut om han er en du vil dele livet med, eller om du vil prøve for å ha prøvd... lykke til :)

ps: ang. profil-greia så tror jeg de fleste sa fra for å gjøre deg oppmerksom på det, ikke for å henge deg ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...