Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Dekker arbeidsgiver deres telefonregning når dere er i permisjon?
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Ja, men det blir jo lagt til inntekten alikevel, da. Jeg får det dekket fordi jeg har sagt meg villig til å ta telefoner fra jobb, dersom det blir krise for dem. Jeg er den eneste som gjør min jobb, og det kan ta ganske lang tid for vikarer å sette seg inn i diverse gjøremål. Det er fordi det er sesongbetont, og mange ting som dukker opp gjennom sommer-sesongen kan kreve at jeg svarer på telefonen. Men jeg vet om andre som også får dekket telefon selv om de ikke skal ta "oppdrag" for jobben.
Puppetrollet Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Jeg vet ikke helt... Står ikke spesifisert i personalhåndboken. Men det er jo en del av godene som er lagt til lønnen, så vi har vel rett på de samme godene når vi har perm antar jeg. Jeg har ikke tenkte å levere mobilen fra meg frivillig i hvertfall. Refusjon for hjemmetelefon og internett er jeg mer usikker på om jeg kommer til å kreve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå