mirabel Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 kjære deg, det ser ut til at du evner å se litt av hvert...lurer på om du kan se noe på meg? Har vært prøver ganske lenge nå og lengter så veldig etter en liten spire:) Jeg er født 120580. Venter spent på om du kan være så snill å svare meg.
Mamalari Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Det jeg får opp på deg er fred og sunn livstil. Jeg tolker det som om du kanskje bør forandre livstilen din. Det kan være at du trenger mer hvile, at du skal stresse litt ned. Får også opp at kjærlighet vil være viktig. Ting vil bli lysere fremover, får opp at det er snart tid for at ønsker å drømmer vil bli oppfylt. Innen våren vil det nok skje noe. Får opp tallet 2, kan være om 2mnd, i månde 2(februar).
mirabel Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 wow, jeg sitter her og vet ikke helt hva jeg skal si, det høres så riktig ut:) Vi må kanskje ta "first thing first", fred og sunn livsstil. Om det andre stemmer, med to mnd. eller i mnd. to, blir spennende å se...tusen takk skal du ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå