Gå til innhold

Den gratis bleiebøtta hos reflex...


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva bruker dere som dokumentasjon når dere henter den?

 

Helsekortet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn på reflex.no å print ut den lappen der...Vet du hvor lenge det tiludet gjelder??

Skrevet

Jeg fylte ut skjemaet når jeg var i butikken, og trengte ingen dok.

 

Skrevet

Sunniva78- høygravid:-)

 

Vet du hvor lenge tilbudet gjelder?

Skrevet

ok.

Nei vet ikke hvor lenge det gjelder....håper det varer en mnd til hvertfall slik at eg får meg en :)

Skrevet

Er ikke helt sikker jeg, men mener å ha hørt at det skulle vare minst ett år...

Skrevet

det har vart i 2mnd.så er vel noe de lokker med....

slutter sikkert ikke med det første

Skrevet

Skal ikke ha før i juni jeg...hadde vært morro hvis det hadde vart til da!!Så jeg kunne fått en sånn jeg også..

Skrevet

De er kjempegode. Mye bedre enn den orginale. Den stinket jo når en åpnet lokket, men denne er komplett luktfri. :-)

Skrevet

Nå fikk jeg enda mer lyst på den...Det tilbude må jaggu vare altså ;)

Skrevet

Jeg skulle hente en idag, men måtte hjem å printe ut sånn dokumentasjon :/ Så får ta det en annen dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...