MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 hva bruker dere som dokumentasjon når dere henter den? Helsekortet?
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Gå inn på reflex.no å print ut den lappen der...Vet du hvor lenge det tiludet gjelder??
Sunniva78 har to små Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Jeg fylte ut skjemaet når jeg var i butikken, og trengte ingen dok.
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Sunniva78- høygravid:-) Vet du hvor lenge tilbudet gjelder?
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2008 ok. Nei vet ikke hvor lenge det gjelder....håper det varer en mnd til hvertfall slik at eg får meg en
Sunniva78 har to små Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Er ikke helt sikker jeg, men mener å ha hørt at det skulle vare minst ett år...
mamman t o.a Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 det har vart i 2mnd.så er vel noe de lokker med.... slutter sikkert ikke med det første
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Skal ikke ha før i juni jeg...hadde vært morro hvis det hadde vart til da!!Så jeg kunne fått en sånn jeg også..
M@mm@ til mine barn Skrevet 3. januar 2008 #9 Skrevet 3. januar 2008 De er kjempegode. Mye bedre enn den orginale. Den stinket jo når en åpnet lokket, men denne er komplett luktfri. :-)
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #10 Skrevet 3. januar 2008 Nå fikk jeg enda mer lyst på den...Det tilbude må jaggu vare altså
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 3. januar 2008 #11 Skrevet 3. januar 2008 Jeg skulle hente en idag, men måtte hjem å printe ut sånn dokumentasjon :/ Så får ta det en annen dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå