Har to herlige gutter! Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 shit bare over dagen har de 4 fortennene blitt blårlig...hva kan jeg gjøre? vil ikke føde med 4 blå tenner!!! huh....
Mininni Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Hva har skjedd? Har du slått dem på noe? I såfall ville jeg bestilt en time hos tannlegen fort som bare det! Tror ikke blåfarge på tennene (med mindre det stammer fra blåbær eller rødvin) er så lett å bli kvitt med vanlig bleking av tennene. Men er det noe som har misfarget dem - altså at du ikke har slått deg - så kan jeg anbefale et av tannblekingssystemene da har på Vita. Mannen min snuser, og vi kjøpte et produkt som du sitter med i 20 minutter hhv oppe og nede, med en sånn greie som lyser/blinker blått lys, og den funket kjempebra - han fikk merkbart hvitere tenner på den uken behandlingen varte
Har to herlige gutter! Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 åtakk og det er ikke farlig å bruke for oss? fikk bestilt time nå skal til tannlegen tirsdag..men spiste svor på nyttår og kanskje den var litt for hard? jeg går på flytende jern så kan hende den farger men nei..våknet opp med 4 blå..og jeg nekter å føde med 4 blå tenner..huhu...men skal ta en tur på vita hvis ikke tannlegen gjør noe tirsdag..får imellomtiden holde munnen lukket
Mininni Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Jeg sjekket ikke eksplisitt om den kunne brukes av gravide, da det jo var mannen min som skulle ha den, men den vi kjøpte (de har flere varianter) er det ikke noe du skal svelge i, bare en sånn bitt-greie du legger en slags myk "pute" i (ny for hver gang) og biter ned i, og så sitter med det blinkende lyset i 20 min. Boksen var såvidt jeg husker hvit med grønn skrift, og kostet 499,- (noe som uansett er VELDIG mye billigere enn tannlegebleking). Men spør for sikkerhets skyld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå