Gå til innhold

Svigers og msn = ingen god kombinasjon - What to do?;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigers er KONSTANT på msn, og med en gang jeg logger på er de der og spør og graver. Er det mulig å blokkere dem i perioder og kan de se det om de er blokkert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan logge på, men vise deg selv som avlogget:) da kan du ta kontakt med de du vil snakke md:)

Skrevet

Ingen som ser at du har blokkert de... Du kan blokkere og åpne som det passer deg:)

Skrevet

Jeg kan se det dersom noen har blokkert meg da, nå bruker ikke jeg msn, men den virker på samme måte omtrent.

Skrevet

man kan sjekke opp om noen har blokkert deg. Sett statusen din som avlogget, da ser hun ikke at du er på.

Skrevet

du kan jo bare logge på også velge at du vises som frakoblet..

da kan du snakke med hvem du vil...

ingen som kommer innpå deg siden "du ikke er logget på"..

Skrevet

Om de ser det eller ikke at de er blokket...tja, de vil vel kanskje skjønne det når du ikke svarer på det de spør om. Kan du ikke bare si fra da, at selv om du er logget på så er det ikke alltid du har muligheten til å sitte der og skrive med dem? Evt la det gå laaaang tid før du svarer, og om de lurer på hvorfor så si at du var på do /vaska tøy osv. (Jeg står ofte som pålogget når jeg tøfler rundt i huset og gjør andre ting), så venner de seg sikkert etterhvert til å ikke mase på deg hele tida.

Men, er det ikke litt fint at de er så interessert i å snakke med deg da? Her tar svigers stort sett bare kontakt når det er noe de mener at vi bør gjøre for dem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...