SuperMoM*to jenter* Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Da kan jeg også kalle meg prøver:P kasta p pillene på nyttår;) så dette blir spennende:P har ei lita jente på 1 år:) så nå synes jeg det var på tide å prøve igjen, i og med jeg sliter med uregelmessig mens:P så jeg regner med at dette tar tid! men håper det ikke tar for lang tid:) noen som har blitt fort gravid etter p pille slutt?
dame81 Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 hei. jeg gikk på p-sprøyta og har prøvd i 22mnd. hehe men mange har visst blitt fort gravide. hehe.
snuppedulla Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Hei du! Jeg har akkurat sluttet på pilla jeg også, sluttet ca 1 desember:D Håper ikke dette tar såå lang tid!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Så spennende!! Masse lykke til med prøvingen, håper du blir raskt gravid:) Mange som blir raskt gravide etter p pille-slutt, men det er vanlig å bruke inntil et år..
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 slutta me pilla 12.12. er så spendt på om jeg tester positivt neste helg.. hadde menstrasjon 13.12. og ikm er torsdag 10.1. skal gi beskjed om vi får positive resultater neste uke.. lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå