alvis Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Jeg tror jeg bor med den mest rotete mannen i dette univers! Han roter noe sinnsykt og i tillegg finner han aldri tingene sine! Idag er jeg syk og har stått opp med minste mann på 3 mnd. Han våknet 05:30.Det eneste jeg har lyst å gjøre er å ligge på soffan og se på TV. Men tror dere jeg finner fjernkontrollen? Nei, det gjør jeg ikke! Den var på bordet da jeg gikk å la meg igår men nå er den vekke. Jeg har lett overalt i hele dagen. Jeg får ikke brukt TV uten fjernkontroll ettersom jeg ikke kommer inn på Lyse da. GRRR! Jeg vet at det er han som har lagt den en plass men da jeg ringte han sier han bare "uff da, ja du får bare lete videre". Irriterende
Dronningen! Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Da vet du vel hva du skal si neste gang han ikke finner noe? "uff da, ja du får bare lete videre".
alvis Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 Ha, ha! Den var god. Det skal jeg jammen huske:)
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Lyse? Er ikke det sånn fiber tv? Har dere tastatur til det så kan du jo bruke det som fjernkontroll? Lurer forstn på hvordan en mann kan rote så mye når han er alene med en baby!! Er nemli sånn her også skjønner du
alvis Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2008 Har ikke fått tastauret ennå Jeg finner rett og slett ikke den fjernkontrollen. Han har sikkert tatt den med på jobben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå