2-barns mor Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Min sønn på snart 9 mnd sover max 10-12 timer i døgnet. Han sover fra ca 20.00 om kvelden. Han er våken en del på natten og når han sovner igjen da sover han max en time. I går sovnet han 20.00. Våknet kl 02.00 og vår våken til 04.00. Sov deretter veldig oppstykket frem til 07.00. På dagen sover han kun 30 min x 2, noen ganger 3 ganger. Synes dette er litt lite, blir trøtt og sliten. Får ikke sovet på dagtid heller.
yret Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Høres akkurat ut som min jente på 5,5 mnd.Hun sover 11-12 timer i døgnet, og det har hun egentlig gjort helt siden fødselen. Jeg blir utrolig sliten, men det virker faktisk som om hun får den søvnen hun trenger. Er stort sett i godt humør. Jeg prøver å "tvinge" gjennom en ekstra lur på dagtid, men det er jo ikke alltid like lett.Prøver også å sove litt sammen med henne når hun tar den første luren sin for ikke å bli altfor trøtt. Har dessverre ingen gode råd, men du er i alle fall ikke alene om å ha et barn som sover litt lite. Det går seg vel til ettersom de blir eldre får vi tro.
Flippen Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Dere er ikke alene,nei!!Min sønn på 7 mnd sover også kun 10-12 timer i døgnet.Har også tenkt at dette er unormalt lite,men det fungerer for vårt barn i alle fall... Han sover i fra ca 20.00 og må roes med smokk et par ganger før vi legger oss,Deretter våkner han alt i fra 01-05,og da vil han inn til oss.Men sovner igjen da og kan sove til 08-09,kanskje.På dagen tar han et par-noen ganger tre 1/2times lurer.Jeg får ikke til å sove på dagen når han dupper,så noen ganger blir det slitsomt,ja... Godt å høre at det er flere som har det slik!
melissa*me*januarbeibis* Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 min beibi søv heile døgne=) ho e kunn våken når ho ska ha mat=) ellers så søv ho=) men ho e bærre ei uke snart=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå