Madamina Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Vet jeg ikke kan klage etter 4 forsøk,men sist klarte vi det på første forsøk (var veldig bevisst på kondombruk frem til kvelden jeg vet det klaffet. Hvorfor er det så mye vanskeligere nå? Fødte 2 juni 2006. Kan det være kroppen ikke er klar? Sluttet å amme mars 2007 men kan fortsatt klemme "melk" ut av brystene.
dame81 Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 vi sliter med det. vi har prøvd i 22mnd nå. uff. hehe.
våken_om_natta Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Her satt førstemann på 1. forsøk, mens vi sannsynligvis snart er inne i 4 pp med nr to. Ikke så lett denne gangen nei:-(
SommerBris Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Venter på ikm nå den 5 jan. Men føler ikke noe særlig med symptomer, så går nok over i 5pp, og det er lite i forhold til mage andre-men frustrerende nok for meg.. Trudde det ville klaffe fort da det gjorde det med førstemann. Har tenkt og styret mye disse 4-5mnd så kanskje det har gjort sitt. Denne mnd har jeg ikke tatt el-tester og ikke graviditets tester. men ser ikke ut som det fungerer heller. Vi får stå på videre, gir oss ikke så lett:) Lykke til jenter
☆twinkle twinkle Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Hei.. Jeg strever jeg og..Sikkert derfor det ikke går..Ble gravid i oktober men mistet med en gang .Derfor har jeg begynt å tenke mye.. har så lyst å bli gravid nå..så jeg blir nok her inne hos dere en stund...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Vi har prøvd i 1 1/2 år med nr 2 nå... er veldig lite her inne for tiden for nå er vi igang med icsi (prøverør) og da blir det mer inne på ass.befruktning... Nr 1 satt på første EL pergokur nr 2 som var dobbel...
Dotten Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Vi sliter! Snuppa satt på 4 pp tenker jeg, men nå er vi i 18 pp på nr. 2....! HUFF!
Prinsemammaen Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 Huff ja...... Fødte i mars 2006. Ammet bare et halvt år. Er i 8. pp. nå... Forrige gang gikk det på 3. forsøk, så jeg trodde selvfølgelig det ville gå like raskt denne gangen, om ikke raskere... Så blir innmari skuffet hver gang TR viser seg.... :-( Hadde håpet på under 2 års aldersforskjell på barna, men det gikk sannelig ikke som jeg hadde håpet på.... Men... Gir ikke opp altså!!! Skal stå skikkelig på fremover!! :-)
2 fine små Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 Vi fikk nr 1 paa foerste forsoek, og brukte 12 mnd (+ to tidlige mistet - uke 5 begge to) og det kan kanskje kalles aa slite, med tanke paa de to tidlige spontanabortene, men 12 mnd er ikke noe unormalt visstnok. Selv om det er mange som faar det raskt til, saa er jo proevetid paa 6-12 mnd aa regne som normalt. Det er jo mange som faar det til uten assistanse etter 1,5 og 2 aar ogsaa.... Men det kan jo ordne seg for deg paa 5te eller 6tte forsoek?? =o) La oss haape det, lykke til! Det er i hvert fall ikke noe medisinsk unormalt i aa proeve en stund, det er poenget mitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå