Bootzy Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Hei. Jeg har 2 nydelige gutter og skal nå starte prøvingen på nr 3. Kan ikke nekte på at det hadde vært kjekt med en jente i familien Men gutt er selvsagt hjertelig velkommen. Bruker litt kjerringråd i forhold til å øke sjansene på jente, så vi får se. Får du opp noe på meg? Når jeg blir gravid og kjønn? Jeg er født 9/3-1980 Silje
Bootzy Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. januar 2008 Dytter den litt opp jeg Den kom så langt ned... hehe.
Mamalari Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Får opp april/mai på deg.. Jente får jeg opp på kjønn, men kan jo hende ønske ditt påvirker meg;)
Bootzy Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2008 Så gøy. Kjønnet er jo ikke det viktigste, men hadde vært gøy å ha begge kjønn da:) Ser du om jeg får flere barn senere?
Bootzy Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2008 Dytter litt jeg Ser dere flere barn på oss i fremtiden? Tusen takk
Mamalari Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 ser ut som det kommer et barn til etter denne, får opp jente der også.
Bootzy Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2008 Tusen takk:) Blir spennende å se da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå