LINDA*** Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Glemmer så fort! Har en på 8mnd og prøver igjen på nr2. Men det med temperaturmåling.. Kjapp forklaring? Står ikke på den nyttig info-lista :s
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Kommet deg til 2 pp allerede da??? Hehe... Les på www.pernille.info. Der står det masse nyttig om temp-måling. Kort fortalt; tempem stiger når egget er sluppet. Syner igjen like før ikm eller evt den dagen du får mens. Dersom den holder seg høy er det tegn på graviditet. Hos noen kan tempen gjøre et lite hopp til ca 1 uke etter eggløsning (trifasisk tempkurve) Lykke til
LINDA*** Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 *klasker-meg-i-panna*, Turbo;) JA, jeg er i 2.pp. Vi klinka ikke til under el denne gangen. Første mens etter amming å sånn. Litt i ulage. Bare mobb.. Bare kom med det;) hehe.... Takk for svar, trollet. Bare GADD ikke gå inn på pernille..... Tenkte noen gadd å svare kjapt.
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Jeg har gitt opp jeg. Gidder ikke en gang prøve denne pp. Så overlater vi resten til Riksen. Godt nytt år forresten
LINDA*** Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2008 Såpass?? Er det riksh. som kan hjelpe dere videre? Bra det da, hvertfall..... godt nytt år til deg også, sis'!
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Har bestemt oss for å prøve et AIH(inseminering)-forsøk til ved neste mens. Og funker ikke det ryker vi på prøverør om et par måneder. Så derfor gidder jeg ikke prøve denne måneden hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå