Gå til innhold

er rier som magesmerter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har enorme magesmerter og stikkninger, og føler meg fryktelig uvel...

kan d være begynnelsen på noe?

er 37+5 idag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så vidt jeg husker fra forrige gang, var smertene mine kun i magen. jeg trodde jeg var blitt dårlig i magen. fikk mageknip, og gikk ofte på do. tenkte at jeg hadde fått diare. men det ga seg jo aldri, og til slutt begynnte det å gå opp for meg.

et godt kjennetegn ,tror jeg er at de er vonde også blir de enda vondere før det går overf til mindre vonde igjen. akkurat som om du når en smertetopp hver gang du får en ri.

 

LYKKE TIL!!

Skrevet

hvordan går det med deg??? funnet ut om det er igang??? Du fikk ikke så mye svar, men nå har du vel kanskje funnet ut noe. lyst til å dele??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...