Gå til innhold

s@ander og linnea.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

_Jeg var visst litt omtåket før jul. Kunne jo bare sjekket profilen din, så hadde jeg jo husket deg!

Jammen kom de tett:) Har ei veninne som også fikk ei jente før jul. Fikk ei jente 3 uker før Andreas også.

Jeg er ikke klar igjen enda.......

Går det bra med Sander, trives dere i huset osv osv......

Alt bra her. Slitt litt i forholdet, men har vært 3 turer på FVK og fått litt hjelp. Velger nå å prøve videre selv. Ser ut som vi er på rett spor ihvertfall!

Andreas fikk salmonella i vinter. Det var en tøff runde. Ellers fikk jeg celleforandringer og måtte inn til konisering.

ellers skravler Andreas som en foss....... håper ikke de tror han sier dust i barnehagen. Han mener nemlig ost;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

heisann!

så ikke denne før jeg søkte på "Linnea" jeg!

hehe regnet med at du kanskje var litt i tåka når du ikke huset meg igjen sist tji....

ja det er 20 mnd mellom mine, hadde nok aldri fått to tette om jeg ikke var så "gammel" som jeg er :)

vi har hatt magevirus med oppkast i hele romjula, og jeg har vært veldig dårlig :( var på legevakta på kvelden på nyttårsaften...

men nå er jeg fin og spiser normalt,, hadde nesten ikke spist på 5 dager og jeg har tatt av 12 kg siden linnea kom til verden for 6 uker siden...og jeg som bare gikk på 6 så jeg er strålende fornøyd med vekta mi :)

Sander har vært mye syk etter han begynte i barnehagen det var han som smitta oss med mageviruset og nå er han forkjøla han måtte være hjemme fra bhg i dag og i morra er det planleggingsdag der..

Sander sier ikke så mye ennå men det kommer nok etterhvert tar det med ro.....

synd å lese at dere sliter med forholdet, men håper det går bra etterhvert..klem til deg

vi får holde denne tråden oppe hvis du er innom her av og til????

nå er det kvelden

natta kos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...