LINDA*** Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Jeg er sånn fifty-fifty. I fjor, fra sommern til nyttår var jeg på farten hele tida. Var alltid ute av huset så å si hver dag i løpet av uka. Men nå kjenner jeg at jeg vil nyte tida hjemme. Men hvor gøy er dét liksom... Knotten her blir jo sikkert lei av de fre veggene her hjemme. Og det er jo håpløst å finne på noe ute. Han kan jo ikke gå.... Uansett. Syns faktisk det er deilig å bare slafen hjemme innimellom. Heller lære han til å krabbe, stå og til slutt gå. Og å gjøre andre ting,
Snupi27 Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 jeg syns det er deilig å være hjemme å slappe av med jenta mi og leke med henne å kose oss. men jeg er oxo ute med henne. kan hende vi drar en tur på et senter eller at vi er på besøk hos mormor og sånn.. vi er veldig mye ute og går tur om det ikke er for kaldt og for glatt på bakken =) jeg merker at om vi er for mye borte en uke så blir hun veldig sliten så vi har hvertfall en dag opphold om vi har vært på et senter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå