Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 er så dårlig i rygg,rompe,beina osv,men blir bare sm 14 og 14 dager ca,noen ganger "bare"10 dager...tredje gangen eg e sm og i morra skal eg ned igjenn til legen..er nå ca 7,5 mnd på veg og orker ikke tanken på og jobbe og sjefen e faktisk sur kver gang eg kommer med sm...så nå tørr eg nesten ikke ant enn og be til gud om at eg blir 100% sm fram til perm begynner 29 feb! hvorfor gjør ikke legene det,eller e det bare min lege som er ekstra vanskelig??????gruer meg til i morra altså!!!!!
Beama Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Jeg har blitt sykemeldt for 4 uker av gangen selv om det har vært ganske klart att jeg ikke kan gå ut i jobb igjen før permisjonen begynner. Men skulle fornye min i dag, og da skulle de se om de klarte å fikse slik att jeg fikk for 6 uker isteden... for da begynner permisjonen min=) Spør legen din du, kan jo ikke være så vanskelig å få for iallefall 4 uker av gangen. Tror nemlig det er noen regler på hvor lenge de kan sykemelde av gangen.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 ja det er vell noe der med dei 4 ukene ja...var sm i sist svangerskap og da minnes eg at det var 4 og 4 uker i det minste:) får bare krysse fingrene til i morra da...
CB-BabyBoy Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Jeg skulle fornye min sykemelding siden den gikk ut 20 desember og fikk da en som varte til permstart som er 5 feb . Legen var helt enig i at det ikke ville bli noe bedre nå (kvalme etc), har fått for ca 4 uker av gangen frem til nå. Jeg ville forklart situasjonen til legen din; si at du trenger noe mer kontinuitet pga jobbsituasjonen. Be om at du får en sykemelding som varer frem til permisjonsstart, det er det beste for alle parter. Lykke til og håper du blir bedre
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Jeg mener du kan få sykemeld frem til permisjonen din...jeg fikk for en mnd en gang ihvertfall..!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 ja vi får håpe han føler med mine smerter da?!? har liksom ikke lyst og be om sm,håper han skjønner...ordner seg vell...takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå