Gå til innhold

Herregud for et snevert meneske....

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=192552

Det er han som drepte den pakistanske 7 åringen som han kjente godt, etter å ha voldtatt henne.. i artikkelen sier han blandt annet.

Jeg har gjort det. Jeg er skyldig. Jeg drepte jentungen, sier han til VG

.

Jeg angrer veldig på det jeg har gjort. Det gjør jeg virkelig. Jeg ble overrasket og skremt da politiet sto på flyplassen da jeg kom hjem fra Mekka.

Pakistansk politi vil tiltale 24-åringen som pakistansk borger, fordi han skaffet seg et pakistansk pass for å dra på pilegrimsreise.

- Selvfølgelig er jeg fortsatt norsk statsborger. Den norske ambassadøren burde komme og besøke meg i fengsel. Jeg håper i hvert fall noen fra ambassaden hjelper meg.

De siste årene har 24-åringen bodd mesteparten av tiden i Pakistan uten å jobbe, og har levd på morens norske sosialstønad. Kona hans, som er en kusine han ble gift med da han var 18, og de to barna bor i Oslo.

Han har drept en jente som han kjenner og drar på pilgrimsreise til Mekka. ( noe som antagligvis var plannlagt før, så det var nok ikke for å be om tilgivelse. ) Og kaller barnet for "jentungen"

Etterpå er han OVERRASKET over å se politiet på flyplassen, han er ikke akkurat gud og dessuten la han igjen MASSE spor.. Ingen kommer jo til å finne jenta på et tak..

Han har kanskje rett til to pass, men må da ta konsekvensen av å ha begge to. Han er faktisk pakistansk hvis han har passet dems og drapet skjedde i Pakistan av en pakistaner så da kan og vil han antagligvis bli dømt der. (Kanskje vært litt smart å finne ut før han drepte noen for så å anta at han var imun og kom til å tilbringe 11 år i norsk fengsel... SKikklig statusfange er det også siden han har voldtatt og drept et barn.. )

Hva har moren hans levd av da?

I tillegg virker det som han trodde at ingen ville finne ut noe som helst og hvis de gjorde det kunne de ikke røre han fordi han var norsk.

Håper ikke den norske stat vil bruke en formue på å få han tilbake til Norge. Han er faktisk pakistansk borger også, og det er vel mer enn nok pedofile i Norge som det er..

( nei, jeg er ikke rasist, men måten han fremstiller seg selv, eller blir vinklet i media får meg til å se rødt. Man kan ikke velge nasjonalitet til hva som passer best etter sine handlinger. )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må si at det er nok et dårlig eksempel på den norske innvandringspolitikken....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...