Tussi og Maja Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Hei! Tenkte det hadde vært litt morsomt med en moro-tråd nå som de små finner på mer og mer sprell. Jeg må le høyt av Maja mange ganger, og kan tenke meg deres små også finner på mye rart som jeg gjerne vil høre. Her er i hvert fall det siste Maja har funnet på; Maja hadde på seg en godt brukt strømpebukse som det var en del nupper på. Plutselig ser jeg at hun sitter og later som hun spiser nuppene. Tar pinsettgrepet ca der nuppen var, og tar fingrene opp mot munnen og tygger i vei. Slik satt hun lenge. Og jeg kunne jo se at hun ikke hadde sjans til å få med seg nuppen fra strømpebuksa, så om hun trodde at hun spiste eller om hun latet som er ikke godt å vite. Utrolig komisk i hvert fall;-)
smurfen :o) Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 hehe. Syns jeg ser henne, sikkelig herlig når de får for seg disse rare tingene. kan tenke meg at de nuppene ikke smakte særlig godt. Jeg er så full i glede over at Adrian begynner å lære krabbing at jeg ikke klarer å huske noen spesielle episoder, men kommer tilbake. Dette var en kjmpe fin tråd du startet. Gleder meg til å lese alle historiene )
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Hihi synes jeg ser henne. Maja er jo så flink til pinsettgrepet, hun har jo øyne for detaljer og bruker pekefingeren til å trykke der andre klæsker til med tommelen. Flinke lille Maja :-) Mia har jo begynt å reise seg og så vidt stabbe rundt ved å holde seg i ting, og da får hun fort tak i ting som mamma ikke alltid ser. I dag åpnet jeg pakken fra Go'boken og var helt oppslukt det, så jeg la ikke merke til hva som foregikk. Så i øyekroken at hun reiste seg og lagde mmm-lyder, men det gjør hun jo ofte. Tittet etter litt bort på henne og jenta var full av noe brunt i hele trynet, klærne og strømpebuksa. Jeg tenkte "for pokker, er det bæsj??" men neida, hun hadde fisket ut en liten innpakket Stratos og sugde sjokolade ut av papiret for harde livet. Gjett om hun ble sur da jeg tok den fra henne! Hadde ikke tenkt at hun skulle gofle sjokolade så tidlig da, men sikkert kjempemoro for henne hehe. Da skal resten av julegodtet ryddes vekk ;-) Morsom tråd forresten! Gleder meg til å høre andres historier :-)
Millapril Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 hehe, så gøyal tråd! Jeg synes det er så utrolig herlig når hun ser på meg med et dønn alvorlig uttrykk i ansiktet og sier "da-da-ba-da", som om hun virkelig mener det! Vet ikke hva det er hun sier, men hun mener alvor, ja! Som Maja, tror Erica av og til at hun får tak i feks en brød bit og putter t i munnen og tygger i vei. Selv om hun ikke har biten i munnen, tygges det noe voldsomt! De nye grimasene som har kommet fordi hun kjenner på tennene sine med tungen er også festelige!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 hehe synes jeg ser henne sitte i dyp konsentrasjon og "spise" nupper hehe...artig Camilla prøvde iherdig å plukke opp blomster fra teppet til mamma i julen, kunne sitte kjempelenge og studere dem og forsøke å få tak i dem. Problemet var bare at de kun var mønster i teppet hehe Og når vi skal spise så er det høylytt nammammnamman....kan ikke si nam nam riktig enda så da blir det en kombinasjon av mamma og nam hehe
Tussi og Maja Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2008 Ååå, synes jeg ser dem for meg! Så søte de er;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå