Mamman til AM&JS Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Altså sønnen til mannen min...han har bursdag nå i januar... Moren lurte på om vi hadde tenkt ut noen bursdagsgave til han, og vi sa at vi hadde tenkt til å gi penger....da nevnte hun dette om SATS.. At da kunne jo det være et bidrag til treninga hans... Men hvor mye koster dette i mnd da?? Synes jo noen av bidragspengene vi betaler hver mnd kunne gått litt til dette...f.eks..200 kr..som var et bidrag fra oss til abonementet..(tror ikke hun tenker sånn) Kjenner jeg henne rett så er det da hun som betaler (sier henne) Mange ganger skulle jeg ønske at vi ikke betalte bidrag..men heller kjøpte klær til han når han trenger det, og da nå hjulpet til å betalt deler av SATS regninga..
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Vet bare at et årsabonnoment koster 5000,-. Men kommer jo ann på hvor mye man går på osv. Men er ganske sikker på at det er 16 års aldersgrense på det treningsstudioet?
blittmamma07 Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Det er vel bare å kjøpe noen klær til han det. Tenk at det er du som er heldig og får bo med pappan hans og ikke barnets mor så spons hele SATStreningen på han. Det er jo så sunt for gutten og kunne trene for pengene dere gir!
Mamman til AM&JS Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2008 snartmamma... Hadde vi hatt ræva full av penger, så hadde vi helt klart gjort det!! Ingen tvil..men sånn er det ikke her..og vi har faktisk 3 barn sammen også... Og vi er også litt skeptiske til om han virkelig kommer til å trene der...derfor kanskje vært lurt med klippekort først eller noe..for å se om han virkelig kommer til å benytte seg av det!!!!
Makka Pakka Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Det er 16 års aldersgrense på SATS, hvertfall den gangen jeg trente der. Ikke får man kjøpt klippekort heller, men sjekk det før dere blir enige med dere selv (og moren) for om dere skal kjøpe en slik gave :-)
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Datterea mi begynte å trene på sats sist år, kunne ikke begynne før netopp pga alfersgrensen, og den er 18 år!! Spenst vurderer 16 års grense, men da med rapport om treningen til foreldrene.
Mamman til AM&JS Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2008 Akkurat ja...hvis den er 18 år blir det jo noen år før han kan trene der...
petite fleur Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Jeg var på sats i går, og da var det ei jente på 15 år som meldte seg inn. Det gikk greit fordi hun hadde foreldrenes samtykke... (lange ører ja! ;-) )
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #9 Skrevet 3. januar 2008 Ehm...jeg jobber i spenst, og det er lokale forskjeller på hva som er aldersgrensen. Vet ikke om det er like mye forskjeller i SATS, men de er jo moderorganisasjonen vår, så vil tro de kan ha de samme forskjellene som vi har hos oss. Den vanlige aldersgrensen hos spenst er 16 år, hvis ikke senteret lokalt og på egenhånd har åpnet for 13 åringer. Det har vi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå